15 Ekim 2017 Pazar

Bebek Panosu - Kanaviçe çerçevelerim




Merhabalar arkadaşlar,uzun zamandır yazı giremiyordum sonunda şeytanın bacağını kırıp oturdum bilgisayarın başına :)

Bu gün sizle arkadaşımın bebişi için işlediğim bebek panosunu paylaşmak istedim. Bu aralar bu tarz şeyleri çok görüyordum,eminim sizde görmüşsünüzdür.

Arkadaşımda görüp beğenmiş benimde böyle şeyler işlemeyi sevdiğimi bildiği için rica etti aslında bana farklı bir model gösterdi ama ben bu işlediğim modeli daha çok beğendiğim için bu modeli işledim.

21 Eylül 2017 Perşembe

Kankilerin Kadraji - Yeni İnstagram Hesabımıza Bekleriz



 Blog yazarlığımın yanına şimdi de instablogcu olarak devam etmeye başladım. Aslında çok uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi instagram üzerinden de bloğumda ki gibi paylaşımlar yapmak. Nihayetinde bu isteğimi gerçekleştirdim çok yakın zaman önce.

Bu isteğimin gerçekleşmesinde yine benim gibi el işlerine,yemek tariflerine meraklı bir arkadaşımla beraber başladık. Aslında oda blog yazsa benden çok konusu var. Kendisi kitap okumayı,film izlemeyi, gezip Türkiye'nin en güzel yerlerinde seyahat etmeyi çok seviyor aynı zamanda kendisi bir öğretmen.

Demem o ki biz güçlerimizi birleştirdik,zevklerimizi,sevdiğimiz her şeyi sizlerin huzuruna sunduk. Yine benim burada da okumaktan keyif aldığınız nakışlarım, kanaviçelerim, yemek tariflerim,müzik önerilerim,alışveriş önerilerim ve arkadaşımın yaptığı el işleri,film önerileri,kitap önerileri,alışveriş önerileri ve daha fazlası ile çok güzel paylaşımlar peşindeyiz.

16 Eylül 2017 Cumartesi

Aşk'ı Roman - Maksat Evlenmek Değil Oyuncu Olmakmış


Evlilik programları bitince yapımcı ve sunucular kayıp bulma programlarına geçerken adaylarda dizilerde boy göstermeye başladılar.

Bir çok oyuncu ve dizi izleyen halk buna tepkili,hiç bir oyunculuk eğitimi olmayan kişilerin dizide hem de başrol de oynamaları özellikle bu işin eğitimini almış oyuncuları rahatsız etmiş durumda.

Dizi izleyicisi de bu durumdan oldukça rahatsız gözüküyor,izleyen bir çok kişi sırf meraktan ilk bölümüne baktığını fakat 5 dakika zor dayandıklarını söylüyor.

 Kendi adıma bende ilk bölümüne bir baktım ve gerçekten oyunculuk tamam kötü ama senaryoda kötü ve sıkıcı akış kötü acayip sıkıcı. Bu zamana kadar saçma sapan diziler gördüm fakat en azından saçma konular bile olsa eğlendiren keyifli vakit geçirmemizi sağlayan dizilerdi.

11 Eylül 2017 Pazartesi

Evlilik Programları Bitti Şimdi de Herkes Kayıp Bulma Derdinde


Evlilik programlarından kurtulduk oh dedik bitti rezillikler dedik, dedik ama şimdi de herkesler kayıp bulmaya,cinayet çözmeye başlamış. Sabahtan akşama kadar evlendirdik şimdide sabahtan akşama kadar duygusal programlarla insanların içini karartalım dediler.

 Bir şey tuttu mu neden aynı programdan 10 tane yaparsın bu insanlar hangi birini izlesin ki çoğu tutmayacak sezon sonunu göremeyecek eminim ki ve inşallah da öyle olur.

Müge Anlı yıllardır bu işi hakkıyla yapıyor bu kadar rakibe ne gerek vardı ki. Geçtiğimiz günlerde  Serap Paköz hanımın Gerçeğin Peşinde programından bahsetmiştim çok beğendiğimi söylemiştim. Hala arkasındayım Serap Paköz de Müge Anlı da bu işi iyi yapıyorlar.

10 Eylül 2017 Pazar

Denizli Pamukkale Seyahati



Merhabalar arkadaşlar uzun zaman oldu  yazamadım bloguma  öncelikle Eylül ayına bir merhaba çakmak isterim neredeyse ortalarına gelsek de. Eylül ayı en sevdiğim aylardan biri benim için Eylül ayında doğduğum için mi bilmem ama severim Eylülü. Yaz,sıcaklar pek bana göre olmadığı içindir ki sonbaharın gelişine de  pek bir sevinirim.

Bu gün size Pamukkale gezimden bahsetmek istedim. Görmeyi en çok istediğim bir yerdi ve sonunda görebildim. Gerçekten de görülmesi gereken bir yer bol bol fotoğraf çektim sizler için. :)


28 Ağustos 2017 Pazartesi

Son Zamanlarda Dinlediğim En Favori Şarkılarım



Bu yaz neredeyse herkes yeni şarkılar çıkardı  bir çok albümün yanı sıra single çalışmaları da yoğunluktaydı. En son çıkanlardan ise benim favorilerim birazdan paylaşacağım şarkılar oldu. Bu ara bu şarkıları dinliyorum.

İlk olarak Elif Kaya ve şarkısı Aşklarca  yazın sonlarına yetişti bu  parça ama bence bu yazın en güzeli ve benim bu ara dinlediğim favori şarkıların başında geliyor.

 Şarkı çok güzel Elif Kaya'nında gayet güzel ve farklı bir sesi var bundan önce Bir Bilebilsen şarkısı ile sevmiştim kendisini o şarkıyı farklı yorumlamasını sevmiştim. Bu şarkıda tek eleştireceğim şey son zamanlarda moda olan yabancı kelimelerin Türkçe şarkılarda kullanılıyor olması bu benim hoşuma gitmeyen ve gereksiz bulduğum bir durum. Hala dinlemediyseniz bir dinleyin derim.

24 Ağustos 2017 Perşembe

Geçici Dövmelerim - Sticker Dövme - Alışveriş Önerilerim



Son zamanlarda sticker dövmeler çok moda oldu. Bir çok renk ve modelde aynı zamanda evde kendi keyfimize göre rahatlıkla uygulayabiliyoruz. Yapımı da çıkartması da oldukça basit ve hızlı.

Ben daha önce Hint kınaları ile geçici dövmeler yapmıştım,gerek tüpleri gerek çeşitli modelleri ile artık her yerde satılıyor zaten. Onlardan da çok memnunum ara ara hala uyguluyorum.

17 Ağustos 2017 Perşembe

17 Ağustos 1999 Depremi



Tam 18 yıl geçmiş depremin üstünden o yıl doğan bebekler şu an 18 yaşında Üniversite öğrencisi oldular belki de. Zaman hızla akıp geçerken geriye dönüp bakınca insan şaşırıyor bu kadar yılın geçmiş olmasına.

 Yaşamayana sadece duyana ya da ekranda izleyene kolay gelen şeyler, zamanın geçmesi ya da hatırlamak,anmak bu günü fakat yaşayanlar üstelikte ağır yaşayanlar için bu günü hatırlamak,anmak ne kadar doğru bilemiyorum.

Çünkü insan yaşadığı kötü günleri unutmak ve asla hatırlamak istemez ama biz her yıl bu günü hatırlıyoruz. Televizyonlarda internet ortamında vesaire bu görüntüleri görüyoruz. Ben Kocaeli'nde yaşıyorum ve depremi de Kocaeli'nde yaşadım. Fakat çok şükür ki ne evim yıkıldı enkaz altında kaldım ne de ailemden birini bu acı ve kabus dolu gecede kaybettim. Demem o ki acı bir tablo değildi benim ki belki  ama yinede bu günleri yaşamak bu korkuyu yaşamak bile oldukça kötüydü.

4 Ağustos 2017 Cuma

Oriflame Tender Care Siyah Frenk Üzümlü Aromalı Koruyucu Balm - Alışveriş Önerilerim


Merhabalar arkadaşlar, size uzun zamandır kullandığım çokta memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Belki bir çoğunuz bu ürünlerden haberdarsınızdır ama olmayanlar için önerebileceğim bir ürün.

Genelde makyaj ürünü falan paylaşmam sayfamda çünkü makyajla çok aram yoktur makyaj yapmam pek fazla, yapmayı da beceremem zaten. Bu ürün Oriflame'mın bence en özel,en faydalı ürünlerinden. Birazdan faydalarından bahsedeceğim ama önce görüntüsünden bahsetmek isterim.

Miniminnacık bir kutu içinde geliyor görünce  önce şaşırıyorsunuz yani ben şaşırmıştım. :)Bu arada benim bu ürünü kullanışım 5 yıl kadar önceye dayanıyor. O zamandan beri kullanıyorum. Minik bir kutu ama oldukça uzun bir süre gidiyor çünkü çok azıcık kullanmanız bile yeterli oluyor.

 Ürün ilk olarak açık pembe bir ambalajla Tender Care Balm ismi ile çıktı sonrasında bir çok değişik çeşitleri üretildi. Hepsinin amacı aynı sadece ambalaj renkleri ve değişik kokularıyla daha ilgi çekici bir hale getirilmiş zira ilk çıkardıkları ürünün kokusu pek iyi değildi belkide o yüzden değişik kokularla müşteriye sunulmuş.

3 Ağustos 2017 Perşembe

2017 Yılının Düğünlerde Dans Şarkıları

Aslında geç kalınmış bir yazı oldu bu düğün sezonu başlayalı epey oldu. Ben geçen sene böyle bir yazı yazmıştım bu yıl ise aklımdan çıkmış. :) Bir arkadaşım düğün fotoğraflarını video şeklinde yaptırıyor arka fonda neleri koyabilirim güzel aşk şarkıları var mı bildiğiniz diye bizim lise Whatsapp grubumuza yazınca bende arkadaşıma yardım olsun diye bir kaç öneride bulundum sonra bunu bloğumda da yazmam lazım dedim. :)

Düğünlerde dans şarkısı olsun ya da düğün videolarında kullanmak için olsun hatta ne bileyim doğum günü evlilik yıl dönümü gibi çeşitli sürprizler için olsun güzel aşk şarkılarına ihtiyaç duyarız.

Bende hem aklıma gelenlerden hem yenilerden hem biraz eskilerden sizlere bir kaç öneride bulunmak istiyorum belki işinize yarar. :)


Önce Bu yazın en iyisi Tarkan - Beni Çok Sev diyorum ilk favorim bu gerçekten çok güzel bir şarkı. Düğünlerde de çalınmaya başlandı bile. Klasikleşecek şarkılardan olacak sadece bu yaz için geçerli bir şarkı değil.

27 Temmuz 2017 Perşembe

2017 Yeni Çıkan Şarkılar - Dinlediklerim



Sıcaktan bunaldığımız günlerden merhabalar diliyorum. Bu yaz çıkan şarkıları paylaşmak istedim bu günde sizlerle. Sıcak demişken Ebru Polat ve Hava Çok Sıcak şarkısıyla başlayalım. :)

Ebru Polat,Haziran ayının sonlarında Hava Çok Sıcak isimli teklisini çıkardı. Sıcağın iyiden iyiye hissedildiği günlerde cuk oturan bir şarkı oldu. Sözler baya atarlı giderli olmuş. Sözlerini Ebru Polat yazmış söz yazarlığı konusunda başarılı olduğunu ve bence yazmaya devam etmesi gerektiğini söylemek isterim. Klibini pek fazla beğenmedim daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum. İllaki dinlemişsinizdir ama dinlemeyenler için klibi buraya bırakıyorum.


19 Temmuz 2017 Çarşamba

LORİS Parfümleri - Sevdiğim Kokular


Merhabalar arkadaşlar açık parfüm kullanıyor musunuz? Ben bir kaç açık parfüm markası denedim ve içlerinde en sevdiğim,en beğendiğim Loris parfümleri oldu.

 Parfüm kullanmayı çok seviyorum aslında sadece parfümde değil koku sever biri olduğum için vücut spreylerini de kullanmayı çok seviyorum zaman zaman kullandığım parfümlerden,vücut spreylerinden bahsettim hatta baya da ilgi gördü o yazılar. :)

Loris açık parfümlerini bir arkadaşın önerisi ile keşfettim ve kullanıp memnun kalınca sizlere de önermek istedim.

Konu açık parfüm ise ve fiyatta uygunsa kullanmakta tereddüt edenleriniz vardır, aman canım ne olacak o kadar para vereceğime alırım kullanırım diyende olabilir bunlar hep tercihtir. :) Fakat araştırmalarım sonucu güvenilir bir marka olduğunu gördüm. Sağlık bakanlığından onaylı olarak üretildiğine dair haberlerini okudum,izledim. Yani kendi adıma gönül rahatlığı ile kullanırım.

15 Temmuz 2017 Cumartesi

15 Temmuz Destanı - Unutma Unutturma



Nasıl başlanır lafa,ne denir,ne söylenir,ne söylenirse az gelir,kelimeler yetersiz kalır o geceyi anlatmaya. Karanlık bir geceden aydınlığa çıkışımızın üzerinden tam bir yıl geçmiş. Bu güzelim vatanın güzelim evlatları genci yaşlısı düşmana kafa tutup tankların altına yatıp, mermilere göğsünü siper edip  kurtuluş destanı yazdı o gece.

Düşmana Türk Milletinin gücünü gösterdik Elhamdülillah kurmuş oldukları tuzakları Rabbim'inde yardımı ile başlarına çevirdi bu aziz Millet. Bizi yıkmanın  o kadar kolay olmadığını  herkese gösterdik. Ülkemle,Vatanımla ve bu Vatanın evlatlarıyla korkusuzca sokağa dökülen Türk Halkı ile ne kadar gurur duysak az. O gece orada bu Vatan için şehit olan bütün kardeşlerime, abilerime hatta artık dede denecek yaşta olan yaşlı ama yüreği gençlere,yiğitlere,korkusuzlara , şehit olmayı göze alıp gazilikle yetinenlere hepsine minnettarım,minnettarız.

12 Temmuz 2017 Çarşamba

Hadise Şampiyon Albümü - 2017 Yeni Albüm - Dinlediklerim



Yeni çıkan albümler bitmiyordu... Her gün bir yenisi daha ekleniyordu... :)

Hadise de bu yıl   albüm çıkaranlar arasına girdi ve müzik piyasası epey canlandı. Her gün yeni bir şarkı,yeni bir klip ne olacak böyle bilmem 2017 yazı epey hareketli geçiyor. Ee bana da sizinle paylaşmak kalıyor. Tarkan'ın albüm çıkardığı yıl hemde aynı zamanlarda albüm çıkarmak yürek işidir ama Hadise de bu yürek varmış demek. :)

Albüm 7 farklı şarkı 2 de versiyon şarkı olmak üzere toplam 9 şarkıdan oluşuyor. İlk çıkış akılda kalıcı biraz slogan niteliğinde Şampiyona Şeker Geliyor şarkısına çekildi. İlk defa edepli bir klip çekmiş Hadise bunu da söylemeliyim. :) Genelde çok cüretkar klipler çektiğini bilmeyen yok o klipler Türkiye'ye biraz fazlaydı sanki şimdi olmuş Hadise :) tatlı ve sempatik bir klip olmuş sevdim ben.

10 Temmuz 2017 Pazartesi

Karamürsel 4 Temmuz Kurtuluş Şenlikleri


Merhabalar bu gün memleketim Karamürsel'de ki Kurtuluş şenliklerinden bahsedeceğim.  4 Temmuz Karamürsel'in düşman işgalinden kurtulduğu gün. Her yıl 1 ve 4 Temmuz günleri arası gündüz çeşitli etkinlikler akşamda birbirinden ünlü ve sevilen isimlerinden konserlerle geçiyor.

Bu yıl ise 1 Temmuz Gökçe, 2 Temmuz Yusuf Güney, 3 Temmuz Merve Özbey ve 4 Temmuz Demet Akalın konserleri ile memleketim eğlenceye doydu. :)

Ben Yusuf Güney ve Demet Akalın konserlerine gitmeyi tercih ettim. Aslında sonradan keşke Merve Özbey'e de gitseydim dedim çünkü çok güzel geçmiş:) Gidenler çok eğlenmiş gerçekten de çok tatlı,doğal bir kız sesi de güzel artık bir daha ki sefere ne yapalım :)

8 Temmuz 2017 Cumartesi

2017 Yaz Sezonu Yeni Başlayan Diziler

Merhabalar canlar :)  Bu yazımda  sizlere yaz sezonunda yeni başlayan diziler ya da başlayacak dizilerden bahsetmek istedim. Geçen yazda böyle bir yazı yazmıştım güzel olmuştu kendimce tutar,tutmaz diye fikirlerimi söylemiştim. Bir çoğunu tutturdum bir kaç tanesinde yanıldım ama o yazımda da demiştim belli olmaz hangi dizinin tutup tutmayacağını kestirmek biraz zor zira bazen güzel,kaliteli ve çok emek harcanan diziler bile bir kaç bölüm sonra final yapmak durumunda kalabiliyor.

Ben genelde kış sezonu başlayan işleri daha çok seviyorum yazın genelde basit aşk dizileri oluyor bu bana çok çocuksu geliyor mesela geçen senelerde çilek kokusu,kiralık aşk gibi diziler bana çok basit sıradan gelmişti yani devamında ne olacağını merak etmiyorsun da şimdi kız bunu söyleyecek çocukta ona şu cevabı verecek diye her şeyi bildiğin bir diziyi izlemek istemiyorsun yani ben ve benim gibiler için söylüyorum. Gençler dediğimiz 12,17 yaş aralığı çok seviyor bu dizileri. :)


Gelelim bu yaz başlayan dizilere bir çoğunun fragmanları yayınlandı ama başlamadı o yüzden fikir yürütmek için biraz erken olsa da yinede en azından kendi adıma ilgimi geçenler ve çekmeyenler olarak yazabilirim. :)

İlk olarak Star Tv de yayınlanmaya başlayan ATEŞ BÖCEĞİ dizisi ile başlamak istiyorum.

3 Temmuz 2017 Pazartesi

Simli Nakış İpi İle Runner Yapımı - El Emeklerim



Uzun zamandır işlediğim nakışları paylaşmıyordum,kanaviçenin yanı sıra el nakışı da işliyorum ve çok seviyorum. Yaklaşık 3 yıllar bazen büyük bazen küçük işler yaptım nakıştan,onları da zaman zaman paylaştım.

Bu gün üzerinde baya uğraştığım runner'ımı paylaşmak istedim sizlerle araya kanaviçe'den havlular,panolar falan sıkıştırdığım için çok uzun zaman oldu başlayalı ama yeni bitirdim. Allah'dan tam şu sıcaklar bastırmadan bitti de yoksa ebedi bitmezdi :) Zira sıcaklarda böyle şeylerle hiç uğraşasım gelmiyor ama kışın işlemekten çok zevk alıyorum. O yüzden havalar serinleyene kadar bu tarz işlere ara veriyorum. :)

1 Temmuz 2017 Cumartesi

Hande Yener - Hepsi Hit - Vol 2 - 2017 Albümü



Merhabalar arkadaşlar yaz ayları geldi yeni yeni şarkılar,yeni yeni albümler çıktı. Müzikle çok ilgili hatta belkide gereğinden fazla ilgili olan ben deniz :) hepsini dinliyorum. Yaz mevsimini sevmiyorum,sıcaklarla aram hiç iyi değil ama en azından yeni şarkıların çıkması biraz olsun heyecanlandırıyor beni. 

Özellikle bu yaz bütün şarkıcılar coştu, birbiri ardına yeni albümler çıkıyor piyasaya. Bende hepsinden bahsetmek istiyorum sizlere.

Bu gün Hande Yener'in albümünü paylaşmak istedim. Yaklaşık iki hafta önce 14 şarkılık albümü piyasaya çıktı. Albümde 14 şarkı yer alıyor. Daha doğrusu 11 şarkı 3 versiyon bulunuyor.

Geçen sene Hepsi Hit Vol 1 demişti. O albümünü çok beğenmiş hatta blogumda da yazmıştım.

Mor,Deli Bile,Seviyorsun,Vah Vah,Bu Kafayla şarkılarını çok sevmiş ve geçen yaz baya dinlemiştim.

Bu yaz da yine bol bol Hande Yener şarkıları duyacağız gibi duruyor.

23 Haziran 2017 Cuma

TARKAN - Yeni Albüm - Dinlediklerim


Yaz aylarının gelmesiyle birlikte yepyeni albümlerle buluşmaya başladık bunlardan beni en heyecanladıran Tarkan'ın 10 ismini verdiği albümü oldu.

Mega Star Tarkan albüm çıkarınca tabi yer yerinden oynadı müzik piyasası canlandı. Albümde 14 şarkı var bir çok başarılı bestecinin yanı sıra yine kendi söz ve müzikleri de yer alıyor. Tek tek bütün şarkıların isimlerini yazacağım ama ondan önce Tarkan'ın Tarkan olmasına sebep şarkılarla en çok sevilen hit şarkılarıyla başlamak istiyorum.

Baştan sona bütün akla gelen sevilen şarkıları birlikte hatırlayalım istiyorum. Bunları düşündüğümde ben vay be ne şarkılar yapmış dedim okurken sizde eminim böyle  düşünecek sinizdir.

Sen Başkasın
Kış Güneşi
İnci Tanem
Ölürüm Sana
Unutmamalı
Dön Bebeğim
Şımarık
Gül Döktüm Yollarına

21 Haziran 2017 Çarşamba

Nefis Baklava Tarifi



Bayrama yaklaştığımız şu son günlerde eminim bir çok evde hazırlıklar başlamıştır. Temizlikler,alışverişler,baklavalar yapılmaya başlanmıştır. Bende size bu konuda biraz yardımcı olayım istedim. Güzel bir baklava tarifi vereceğim sizlere.

Yemek kursuna gittiğim günlerde yapmıştık tarifini bu güne saklamıştım bayram yaklaştığında yazarım bunu bloğumda diye düşünmüştüm. :)

Başlıkta da dediğim gibi gerçekten nefis bir tarif bu,esasında ben tatlı sever biriyim. Şerbetli olsun sütlü olsun hepsini çok severim. Fakat bazı şerbetli tatlılar çok ağır oluyor bir dilimi bile hemen kesiyor ve acayip susatıyor beni.

 Bu vereceğim tarifte öyle bir şey olmadı bende, hayatımda ilk defa rekor seviyede baklava yedim. Sadece ben değil kurstaki herkes için bu geçerli. Herkes bol bol yedi o gün tatlıya doyduk.Yalan değil koca tepsinin yarısını yaklaşık 10 kişi bitirdik. :) Geri kalanı da evlere götürmek için pay ettik,evdekilerde çok beğendiler böyle olunca blog da paylaşmak şart olmamış mı sizce de?  :) Bu kadar övgüden sonra gelelim tarife.

18 Haziran 2017 Pazar

Gerçeğin Peşinde - İzlediklerim



Merhabalar arkadaşlar ben bu ara Tv8'de yayınlanan Serap Paköz'ün sunduğu Gerçeğin Peşinde programına sarmış durumdayım. Normalde bu tarz programlara pek bakmam, sarmaz beni sıkılırım izlerken içim kararır falan. Hatta annem izlerken çevir şunu eğlenceli bir şey aç falan derim ama Serap Paköz'ün programı beni çok sardı.

İlk bölümüne bir baktım merak ettim. Tv8'de genelde bildiğiniz gibi eğlence ağırlıklı programlar olurdu Serap Hanımın programını görünce şaşırdım. Aaa bu kanalda mı başlamış falan derken, Hande isminde tam 16 yıl önce bir cinayete kurban gitmiş ve hala katilinin kim ya da kimler olduğu bulunamamış bir kızcağızdan bahsediliyordu ve inanılmaz dikkatimi çekti. O gün bu gündür sanırım 3 hafta oldu her gün izler oldum bu programı.

15 Haziran 2017 Perşembe

Toyga ÇorbasıTarifi


Merhabalar :) Ramazanınız nasıl geçiyor ? Bana soracak olursanız yarısını devirmişiz ama nasıl geçti anlamadım diyebilirim.  Ben yine sizlere güzel bir çorba tarifi yazmak istedim iftarda yapmayı düşünebilirsiniz. Hoşunuza gideceğini düşündüğüm bir çorba. Yemek kursunda yapmıştık buda benim beğendiğim çorbalardan biriydi. Biriydi dememin sebebi kurs biteli baya oldu. Ramazana girince oruçlu oruçlu kurs görmek oldukça zor olurdu zaten. :) Tarifini yazmaya biraz geciktim daha doğrusu ramazan da yazarım bunları diye düşünmüştüm. :)

Gelelim Toyga çorbası için malzemelere

500 gram süzme yoğurt ( 2 su bardağına tekamül ediyor)
1 yemek kaşığı un
1 çorba kaşığı buğday
2 yemek kaşığı tereyağı
1 adet yumurta

14 Haziran 2017 Çarşamba

Yaşar Gaga - Alakasız Şarkılar



Merhabalar sizlere bu gün güzel bir albümden bahsedeceğim. Yaşar Gaga ve Albümü alakasız şarkılar. Adından da anlaşılacağı üzere bir çok ünlü isim bu albümde kendi tarzında olmayan şarkılar seslendirmişler. Albümde yok yok diyebiliriz. Bir çoğu kendi dalında starlaşmış isimler,  birazdan tek tek isimlerini ve söyledikleri şarkıları yazacağım. Öncelikle bu kadar ünlü isimi bir  araya getirmek büyük bir başarı ve gerçekten çok ilginç bir albüm olmuş seçilen şarkılar olsun düetler olsun. Bu yüzden Yaşar Gaga'yı tebrik etmek lazım.

Öncelikle Yaşar Gaga kimdir bilmeyenler için söylemek lazım, kendisi Sezen Aksu'nun uzun yıllar vokalistliğini yapmış bir isim. Hatta sonrasında  menajerliğini yapmış hala yapmaya devam ediyor mu  bilmiyorum. Ayrıca Sezen Aksu'nun "Bile Bile şarkını beraber söylemişlerdi. Şimdi ise bu ilginç albümle karşımızda. Bu proje albümü için uzun yıllar çalışmış ve sonunda karşımızda.

İlk çıkış Serkan Kaya ile yapıldı. Şarkının adı " Bir cacık olmaz." Değişik ama bence güzel bir şarkı. Serkan Kaya son dönem en beğendiğim seslerden biri bu şarkıyı da gayet güzel yorumlamış. Yorumlarda yakıştırmayanlar olmuş,ne alaka bu şarkı tarzı dışı diyenler olmuş ama zaten albümün adı  "Alakasız Şarkılar" o yüzden kendisiyle alakasız olması  gayet normal. Ayrıca benim albümde en sevdiklerimden oldu bu şarkı ve bu yorum,  hemen dilime dolandı sözler.

7 Haziran 2017 Çarşamba

Dinlediğimiz En Saçma Şarkılar



Merhabalar genelde hep severek dinlediğim şarkıları yazdım sizlere bu gün bir değişiklik yapmak istedim. En kötü en saçma şarkıları araştırdım sizler için ve neler neler buldum. Bir çoğunu tam dinleyemedim bile o kadar kötüydü ki :) ama bu yazıyı hazırlamak benim için çok zevkli oldu. Umarım okurken ve şarkıları dinlerken sizde keyif alırsınız. Bazıları saç baş yoldurur şimdiden söyleyeyim :)

Önce biraz dinlenebilir olandan başlayalım çok sert bir giriş olmasın diyorum :) Emrah'dan başlamak istiyorum. Adam da öyle güzel bir ses var ki bu şarkıyı bile dinletti bana :)

Emrah - Taksi

Sözleri şöyle" Hey hey hey taksi bütün işlerim gitti aksi hey dur taksi". İyi güzelde bundan taksiciye ne :)

5 Haziran 2017 Pazartesi

Kanaviçe İşlerim - Parfüm Şişeli Çerçeve İşlemesi






Merhabalar arkadaşlar,geçenlerde çok yakın bir arkadaşım bana resimde de gördüğünüz pembe çerçeveyi hediye etmişti. Kendisi öğretmen oldu ilk maaşıyla bana birbirinden güzel ciciler aldı bunlardan biride bu çerçeve, oda benim çerçevelerin içine kanaviçe işlediğimi biliyor ve bu amaçla kullanırım diye düşünmüş bende bu çerçeveye uygun parfüm şişeli bu şablonu buldum çok hoşuma gitti ve hemen işe koyuldum.

Aslında başlayalı baya oldu ama tahmin ettiğimden zor bir modeldi uygulaması epey zamanımı aldı ve daha yeni bitirdim. Normal şartlarda iki hadi bilemedin üç gün sürüyor bir çerçeve ya da havluyu bitirmem ama bu haftalar sürdü. :) Gerçi bu ara biraz fazla gezdim havalarda ısınmaya başlayınca pek vakit ayıramadım ama olsun acelem yoktu sonuçta, geç oldu ama güzel oldu.

Modeli bir instagram sayfasında buldum ilgilenenler instagram da kanaviçe şablon yazarsanız bir çok güzel sayfa var. Dergilerden yapmak daha kolay oluyor gerçi ama ben güzel modeller bulamıyorum yani bir dergide üç dört tane güzel model oluyor diğerleri basit ve hoşuma gitmeyen şablonlar oluyor o yüzden dergi almadım genelde tablet ya da telefondan bakarak yapıyorum.

1 Haziran 2017 Perşembe

KO - MEK Gebze Genel Sergi Festivali


Merhabalar ben bu ara sergilerden sergilere koşturdum durdum. Paylaşmadığım daha bir çok sergi var ancak bu en önemlisi. Kocaeli çapında bir çok kurs merkezinin toplu sergisi.

 Yani bütün ilçelerin kursiyerlerinin en güzel ürünlerinin yer aldığı ve bu genel sergiye özel bir çok sürpriz. Mesela bunlardan biri Mümin Sarıkaya konseri ve daha fazlası. Çok güzel vakit geçirdiğimiz bol bol hem ortamın hem ürünlerin resimlerini çektiğimiz güzel bir etkinlik.

Ben yine en beğendiğim dikkatimi çeken ürünlerin resimlerini sizler için çektim keşke ortamın resimlerini de çekseymişim diyorum aslında çektim ama yanımda arkadaşlarım,öğretmenlerim falan olduğu için o resimleri koymamdan belkide hoşnut olmazlar diye onları koymuyorum buraya ama kendi instagram hesabımda bol bol paylaştım. :)

Ama yinede ortamı hissetmeniz adına Komeğin internet sayfasında  bulduğum  resimleri paylaşmak istedim sizlerle,tam bir festival havasında olduğunu hissetmeniz adına.

31 Mayıs 2017 Çarşamba

Terbiyeli Pirinçli Tavuk Çorbası - Favori Çorba Tarifim


 Merhabalar arkadaşlar uzun zamandır yemek tarifi yazmadığımı fark ettim. Yemek kursunda öğrendiğim ve sevdiğim çorbalardan birini yazmak istedim bu gün kaldı ki blogumda  pek çorba tarifi de yazmamışım.:)

Hazırda Ramazan ayındayız ve genelde iftar sofraları çorbasız olmaz en favori çorbamın tarifini yazayım dedim belki iftar için yapmayı düşünürsünüz. Bu çorba benim kursta yaptığımız çorbalar arasında  en favorim olan.

Gelelim çorbanın tarifine

MALZEMELER

100-150 gram tavuk göğsü
Yarım çay bardağı pirinç
1 adet yumurta
Yarım limon suyu
2- 3 dal maydanoz
2 su bardağı tavuk suyu
2- 3 su bardağı su
Tuz

27 Mayıs 2017 Cumartesi

Ramazan Geldi Hoş Geldi


Merhabalar; bu gün ramazan ayının birinci günü dün gece ilk teravih namazı kılındı ilk sahur yapıldı ve bu gün ilk orucumuzu tutuyoruz. Öncelikle bütün Müslüman alemine hayırlı olsun diyorum,umarım güzel,bereketli bir ay geçiririz bol bol sevap işlediğimiz günahlardan mümkün olduğunca uzak kaldığımız ve günahlarımıza tövbe ettiğimiz Ramazanlar içinde bizim için her zamankinden de daha affedilme fırsatı bulacağımız bir ay olsun.

24 Mayıs 2017 Çarşamba

SANSİRO - Bomb Shıne - Vücut Spreyi



Merhabalar arkadaşlar sizlere daha önce Sansiro markasının Beauty Romance yazan yani turuncu olan vücut spreyini yazmıştım. Severek kullandığımı,kokusuna bayıldığımı ve kokusunun kalıcı olduğu söylemiştim. Bu sefer de Bomb Shıne yani mavi olanı aldım. En büyük favorim yine turuncu ikinci favorim ise mavi olan oldu.

Daha önce Sansiro vücut spreyi ile ilgili yazdığım yazı çok okunduğu ve ilgi gördüğü için ki beklemediğim bir durumdu bu benim için bunu da paylaşmak istedim.

Bomb Shıne dediğim gibi benim ikinci favorim oldu. Diğerlerini de kokladım ama çok şekerli ve ağır geldiler tabi ki tercih meselesi ağır,şekerli kokuları seviyorsanız o zaman Sweet Heart ve Pure Selectıon sizler için önereceğim kokular olur açık pembe ve koyu pembe renklerindeler isimleri aklınızda kalmazsa renklerden kalır diye bu şekilde yazıyorum :)

Benim tercih ettiğim turuncudan sonra dediğim gibi mavi olan hafif,rahat ve huzur veren çiçek kokularını seviyorsanız tam size göre bir koku. Tam yaz kokusu böyle kokladığım zaman deniz,güneş,kumsalı getirtiyor gözümün önüne :)

21 Mayıs 2017 Pazar

Ebru Yaşar - Haddinden Fazla - 2017 Yeni Albüm - Dinlediklerim



Ebru Yaşar uzun bir aradan sonra 10 şarkılık bir albümle sevenlerinin karşısına çıktı. Sesini ve yorumunu sevdiğim biri olduğu için bütün şarkıları hemen dinledim ve bence sevenlerini beklettiğine değmiş ben bir iki tanesi hariç hepsini çok beğendim. Ebru Yaşar hayranlarının da bu albümü seveceğine eminim.

Daha önce; Seni anan benim için doğurmuş'dan tutun Zehir oluyor gecelere,Aşkımız buraya kadar'dan Yeşillenirim'e, Gözlerimde gece oldu'dan  Cumartesi'ye kadar daha bir çok güzel şarkıyı seslendirmiş olan Ebru Yaşar bana kalırsa bu albümde de klasikleşecek şarkılara imza atmış.

Ayrıca bu albümde bazı şarkıların sözleri de Ebru Yaşar'a ait ve bence albümün en güzel şarkılarının sözlerine imza atmış, umarım yazmaya da devam eder. Gelelim albümdeki şarkılara ben albümdeki şarkıları yazarken söz,müzik ve düzenlemelerinde kime ait olduğunu yazmak isterim ki kimlerle çalışmış,kimlerden beste almış görelim. Şarkıları dinlerken kim yazmış diye merak etmişimdir her zaman o yüzden belki sizler de bilmek istersiniz.

16 Mayıs 2017 Salı

Anneler Günü Etkinliği - Miniklere Kurabiye Ve Cupcake Süslemeyi Gösterdik


Merhabalar bu pazar bildiğiniz gibi anneler günüydü. Özel günlerde bir çok yerde çeşitli etkinlikler düzenleniyor Kocaeli Bilim Merkezinde de güzel bir etkinlik vardı. Anneler ve çocuklarına kurabiye ve cupcake süslemeyi gösterdik. Gerek şeker hamuru gerek kremşanti ve diğer süsleme malzemeleri ile  kurabiye ve minik kekleri süsleyen özellikle çocuklar çok keyifli bir gün yaşadılar.

Pasta ve yemek kursuna gittiğimi biliyorsunuzdur kursta öğrendiğim beğendiğim tarifleri zaman zaman paylaşıyorum bildiğiniz gibi :) Pastacılık kursunda ki  hocam arayıp  böyle bir etkinlik var gelir misin dediğinde  bende seve seve kabul ettim bu teklifi.


10 Mayıs 2017 Çarşamba

Kanaviçe İşlemeli Küçük Havlu'm - El Emeklerim


 Merhabalar kanaviçe sever dostlar :) Bu zamana kadar  işlediğim en güzel havlu'm un bu olduğunu düşünüyorum. Gittikçe daha güzel işlediğimi elimin daha hızlandığını fark ediyorum bunun dışında bu şablon da çok hoşuma gitti uzun bir süre önce görmüştüm bunu bir instagram sayfasında  biri paylaşmıştı yaptığı havluyu ve kendimi geliştirdiğim için artık tablet ve telefonlara bakarak bile işleye biliyorum bu yüzden hemen ekran görüntüsünü aldım ve fırsat bulduğum ilk anda işledim.

Kanaviçe işlerken belli bir ip markası ya da çeşidi yok yünlerle bile kanaviçe işleyenlere şahit oldum ki o tarz şeyler de deneyeceğim ilerleyen zamanlar da ama daha güzel ve şık durması için aynı havluda birden fazla farklı tip ip kullanmazsanız daha iyi olacaktır.

Nasıl yani ? Anlamadım nasıl farklı ip ? dediğinizi duyar gibiyim. Markadan bahsetmiyorum burada demek istediğim örneğin kalın bir iple işlemeye başladıysanız o zaman hep aynı kalınlıkta ya da incelikte ipleri kullanın.

Ben ilk zamanlar buna dikkat etmiyordum sadece renkleri uydurmak yeterli geliyordu,esasında uzaktan bakıldığın da ya da bu işten anlamayan insanlar emin olun o hali ile de beğenecektir fakat siz bir süre sonra beğenmiyorsunuz kendi yaptığınız işleri :) yani bende öyle oldu o yüzden artık domino marka 8 numara ip kullandıysam 12 numara ip kullanmıyorum. Ful aynı numara ile devam ediyorum.

3 Mayıs 2017 Çarşamba

BESUZZİ - Fıstık Bahçesi


Geçenlerde  A 101 'de  Besuzzi'nin Fıstık Bahçesi isminde pastasına denk geldim. Değişik bir şey Antep fıstığına da bayılırım merak ettim hemen aldım. A 101'ler de zaten güzel tatlılar oluyor,geçenlerde de mozaik pastasından bahsetmiştim sizlere. Geçenler de dediğime bakmayın epey olmuştur:)

Besuzzi'nin bir çok tadı mevcut onlardan da bahsedeceğim bir çoğunu da zaten A 101'ler de bulabilirsiniz ama önce Fıstık Bahçesinden bahsetmek istiyorum. Ben bayıldım arkadaşlar tahmin ettiğimden çok daha güzel bir tat. Ailecek de çok sevdik ve ertesi gün bir adet daha gidip aldık falan o derece. :)

Pastanın tabanında ince bir kek bulunuyor,rengi yeşil ama içinde fıstık olduğu için mi böyle bilemedim. Ispanaklı kekler olur ya ona benzettim ben :)

Arasında soğuk yediğiniz de vanilyalı dondurma hissi alıyorsunuz ama dondurma değil pasta ara kreması tadında kremşantili bir krema üzerinde de yine kakaolu bir krema yapmışlar.

Üstünü de ben diyeyim Antep fıstığı siz deyin yeşil fıstıkla süslemişler.  :)Ara kremasının içinde de ağzınıza fıstık parçaları geliyor. Kısacası ben çok beğendim ara ara alacağım bu tatlıyı.

2 Mayıs 2017 Salı

Dalyan Köfte Tarifi



Merhabalar arkadaşlar,sergimiz oldu ama daha kursumuz bitmedi Haziran ayına kadar da devam edecek. Yani nereden baksanız 4 haftamı var. :) Güzel tarifler öğrenmeye devam edeceğiz anlayacağınız.

Bu gün Dalyan Köftenin tarifini vermek istedim,bu tarifi yapalı epey oldu aslında ama anca sıra geldi. Bazen araya kaynıyor bazı tarifler ama çok güzel bir şey beğeneceğinizi düşündüğüm için paylaşmak istedim. Özellikle akşam yemeğine misafiriniz gelecekse yapabileceğiniz bir tarif olduğunu düşünüyorum.

Dalyan Köftenin Malzemeleri

800 gram dana kıyma
3 adet patates
3 adet havuç
300 gram bezelye
4 diş sarımsak
3 adet domates
4 adet sivri biber
4 adet yumurta
200 gram bayat ekmek ya da galeta unu
2 adet kuru soğan
Tuz
Kimyon
Karabiber

28 Nisan 2017 Cuma

Kocaeli Karamürsel - Komek Sergisi # 2





Merhabalar arkadaşlar, sergi ürünlerini tek bir paylaşıma sığdıramadığım için ikiye böldüm bu bölümde de çok güzel ürünler var.

İlk olarak;
Resim Kursu ile başlamak istiyorum. Çok ama çok güzel resimler vardı bu sene sergide, kesinlikle seneye resim kursuna gitmeye kararlıyım. Kaydımı yaptırdım bile seneye buralar benim yaptığım resimlerle dolacak anlayacağınız. Umarım bende böyle güzel tablolar yapabilirim.

27 Nisan 2017 Perşembe

Kocaeli Karamürsel - KOMEK Sergisi # 1


Yıllardır kurslara gidiyorum paylaşımlarım da genelde kursta öğrendiğim,yaptığım şeyler üzerine oluyor sürekli takipte olanlar bilirler.

Her sene birbirinden güzel ürünlerin olduğu sergimize bir yenisini daha ekledik yine çok güzel bir sergi oldu. Bütün branşların standı vardı ve herkes birbirinden güzel ürünler üretmiş bu yılda.

Bende siz gelemeyenler için beğendiğim sergi ürünlerini çekip paylaşmak istedim ki geçen sene de aynı şekilde paylaşmıştım. Merak ederseniz önceki yazılarıma göz atabilirsiniz.

Son iki yıldır Türkiye'nin bölgelerini tek tek güzel bir bölüm hazırlayıp o yöreye ait neleri meşhur ve o yöre ile özleşmiş ise oraya ait ürünlerle dolu bir bölüm oluşturuyoruz. Bu sene Doğu Anadolu Bölgesini işledik.

21 Nisan 2017 Cuma

Papilion Islak Mendilleri - Alışverişlerim


Merhabalar arkadaşlar ; ıslak mendiller çokça tükettiğimiz ürünlerden biri. Üzerimize bir şey mi damladı yere bir şey mi döküldü,elimize bir şey mi bulaştı buna benzer bir çok örnek verebilirim akla gelen. Bizim evde de çok tüketilen bir ürün ıslak mendiller hemen hemen her marka kullanılmıştır evimizde.

Genelde alışveriş anneme aittir özellikle temizlik ürünleri konusunda bu mendilleri de annem almış gördüğümde bayıldım. Karpuzlu ve çilek kokulu olanlarını tercih etmiş ben çok sevdim. Bazı mendillerin kokusu çok kötü oluyor. Geçenlerde de beyaz sabunlu olanlardan almıştı oda süperdi elimi sabunla yıkamışım gibi kokuyordu. Onun markasını hatırlayamadım fakat oda papilion markası olabilir zira internette bir çok kokusuna rastladım.

18 Nisan 2017 Salı

Yeni Çıkanlar - Beğendiğim Şarkılar - Dinlediklerim



Merhabalar arkadaşlar yazın yaklaşması ile birlikte bir çok yeni şarkı gün yüzüne çıktı. Bende yeni keşfettiğim beğendiğim şarkıları sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle Oğuzhan Koç ve yenisi Küsme Aşka'dan bahsetmek istiyorum. Oğuzhan Koç gerçekten güzel şarkılar yazan ve besteleyen biri bu zamana kadar yapmış oldu şarkıların hepsini beğenerek dinledim bu şarkıda beğendiklerim arasında.

Aşk acısı çekmiş,üzülmüş bir daha aynı duyguyu  bir daha yaşayabilir miyim? Yeniden aşık olabilir miyim ? diye düşünenlere moral verecek bir şarkı olmuş. Aşka küsmeyin sizi kimsenin aşka sevgiye küstürmesine izin vermeyin  arkadaşlar :)


14 Nisan 2017 Cuma

Kremalı Köri Soslu Tavuk - Yemek Tariflerim


Size Ba yıl dı ğım sizinde çok beğeneceğinizi düşündüğüm yapımı da çok zahmetli olmayan bir tarif vereceğim.

Bu tarz tarifler benim favorimdir kızartma sevmeyen var mıdır ki zaten :) bence yoktur.
Hele içine kırmızı biber falan girdimi  ve üzerine köri sosu oldu mu of of yazarken bile canım çekiyor:)

Gelelim Tarife

 Kremalı Köri Soslu Tavuk İçin Malzemeler

500 gram tavuk göğsü
2 adet acısız kırmızı biber
2 adet sarı biber
2 adet yeşil biber
1 paket krema
Mantar
1,5 çay kaşığı köri
Tuz

11 Nisan 2017 Salı

Eyes Wıde Open Maskara - The ONE - Oriflame



Merhabalar kızçeler :)

 Bu gün size geçen gün Oriflame'dan sipariş verdiğim Wıde Open Maskaradan bahsetmek istiyorum. Çok fazla makyaj yapan biri değilim sevmiyorum da pek becerebildiğimi de söyleyemem. Güzel yapabilene çok yakıştırıyorum ama kendimi boya badana yapmış gibi hissediyorum özellikle fondöten sürdüğüm zamanlarda:) Benim için makyaj göz kalemi ve rimelden ibarettir.

Bu yüzden genelde kozmetik alışverişim sadece göz kalemi ve rimel oluyor. Göz kalemini de sadece siyah kullanmayı sevdiğimi söylersek geriye bir rimel kalıyor:)

Bu güne kadar bir çok rimel kullandım genelde Avon'un rimellerini kullandım,kiminden memnun kaldım kiminden kalmadım. Çokta bu işten anlamadığım için ve kirpiklerim çok az ve kısa olduğu için çok muhteşem bir sonuç aldım diyemem hiç birinden :)

Bu seferde Oriflame'den sipariş verdim satış danışmanına hangisini önerirsin ben çok anlamıyorum dediğimde bunu önerdi.

10 Nisan 2017 Pazartesi

Perde Pilavı Nasıl Yapılır - Yemek Tariflerim



İyi ki yemek kursuna gitmişim bu sene,daha önce yemediğim tatları hem yapmayı öğreniyorum hem de yeme fırsatı buluyorum. Perde pilavı da bunlardan biri.

Daha önce duymuştum fakat hiç yememiştim. Değişik güzel ve şık bir görünüşü var. Ben beğendim sizin de beğeneceğinizi düşündüğüm için paylaşmak istedim.

Perde Pilavı İçin Malzemeler

9 Nisan 2017 Pazar

Tiramisu Tarifi - Favori Tatlım


Merhabalar arkadaşlar.
Geçen hafta kursta Tiramisu yaptık,dışarıda yediklerimden çok çok güzeldi. Tadı adeta  damağımda kaldı ve tarifini sizinle paylaşmak istiyorum. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Tiramisu'nun keki için malzemeler

4 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya


Kreması için malzemeler

7 Nisan 2017 Cuma

Söz Dizisi Ve İsimsizler Dizisi - Beğendiğim Diziler - İzlediklerim





Merhabalar bir kaç gündür yazmayı düşündüğüm yazıyı nihayet yazmak için oturabildim bilgisayarımın başına. :)

Bu aralar çok güzel diziler görüyorum televizyonda. Son derece basit konuları olan ve genelde Aşk üzerine kurulu dizilerden çok ama çok sıkılmış hatta dizi izlemeyi bırakmıştım. Tek izlediğim şey Survivor ve zaten neredeyse her akşamımı dolduruyor. :)

Geçen hafta Kanal D ekranlarında İsimsizler dizisine denk geldim ve dikkatimi çekti ilk bölümünün büyük bir kısmını izledim ve gerek konusu gerek oyunculuk performansları ile olsun çok beğendim.

Başrol'de oynayan Uğur Güneş daha önce Diriliş dizisinde denk geldiğim ve oyunculuğunu çok beğendiğim bir isimdi bu dizide başrol oyuncusu olarak karşıma çıktı. Onun dışında Bülent Alkış,Taner Ertürkler,Algı Eke gibi tanınan ve güzel oyuncular var dizide.

4 Nisan 2017 Salı

Kanaviçe Havlularım - El Emeklerim



Beni sürekli takip edenler belki içlerinden doymadı bu kız kanaviçe ye havlu işlemeye diyordur.

Haksız da sayılmazlar bu kış fena sardım ben bu işe :) Ama ne yapayım çok güzel bir hobi oldu benim için.

Hem havlunun fazlası olmaz ki yapıp duruyorum işte. :) Hele hoşuma giden şablonlar olunca yapmadan duramıyorum. Ticaretine de atılacağım inşallah sipariş almayı düşünüyorum. :)

Bu havlunun modeli de çok kibar,çok şık hoşuma gitti. Yine büyük bir zevkle yaptım. Üstelik zor ve uğraştırıcı da olmadığı için 2 günde bitirdim. :)

Bazen çok zor modeller oluyor uğraştırıyor insan işlerken sıkılabiliyor açıkçası ama artık şablonlara baktığımda modelin kolay mı zor mu olduğunu anlayabiliyorum. Eskiden fikrim yoktu. Ayrıca arkasını çok güzel temiz şekilde yapamıyordum,ipliklerden geçilmiyor pis bir görüntü oluyordu. Artık arka kısmını da baya temiz yapmaya başladım. Yaptıkça düzelir diyorlardı gerçekten de öyle oldu.

3 Nisan 2017 Pazartesi

Beşamel Soslu Fırında Makarna - Yemek Tariflerim


Merhabalar; makarna sever misiniz? Bence sevmeyeni çok azdır. Ben makarnayı sanırım her gün yesem bıkmam :) Salçalı, sarımsaklı yoğurtlu,ketçap ve mayonezli her türlü gideri vardır bende. :)

Bu günde size geçen hafta kursta yaptığımız beşamel soslu makarnanın tarifini vermek istiyorum benim çok hoşuma gitti sizinde seveceğinizi düşündüm.



Malzemeler

1 paket kalın çubuk makarna
250 gram beyaz peynir
2 yemek kaşığı sıvı yağ
Karabiber
Tuz


Beşamel Sosu İçin

125 gram tereyağı
1/2 su bardağı un " yarım su bardağı"
3,5 su bardağı süt
Karabiber
Tuz

Üzeri İçin

Rendelenmiş kaşar peyniri





YAPILIŞI

Makarna hiç kırılmadan derin bir tencerede 8 dakika suda haşlanır,süzülür.

Beşamel sosu hazırlanır.

Fırın tepsisine makarnalar dökülür.

İçine beyaz peyniri ufalanarak konur ve iyice karıştırılır.

Hazırlanan beşamel sos eklenir.





İyice karıştırılır.

Üzerine rendelenen kaşar peyniri dökülür.

200 derece fırında 35-40 dakika kadar pişirilir.

Fırından çıkınca servis edilir.

Afiyet Olsun.

HOŞÇAKALIN💖💖💖




2 Nisan 2017 Pazar

Adana Kebap Yapılışı - Yemek Tariflerim



  Merhabalar bu günde nefis bir Adana Kebap tarifi vereceğim size. Bu tarifi yapalı epey oldu aslında ama unutmuşum yazmayı resimleri görünce aklıma geldi. :) Kursda günde 4 çeşit yaptığımız için baya bir tarif birikiyor haliyle bende en çok beğendiklerimi ya da sizin beğenip yapmayı düşüneceğiniz tarifleri yazmaya çalışıyorum daha çok.

Adana kebapta bunlardan biri ben çok beğendim zaten köfte çok severim. Adana deyince akla acı gelir ki acıyla da aram iyidir. Çok aşırısını kaldıramıyorum tabi :)

- Gelelim Adana Kebabın Malzemelerine -

Tarifte 1 kilo kıyma yazıyor ama biz kursta 9 kişiydik o gün ve yarım kilo ile yaptık.

Bu arada "koyun kıyması " ile daha güzel oluyormuş hocamızın dediğine göre.

31 Mart 2017 Cuma

Kanaviçe Çerçevelerim - El Emeklerim



Merhabalar arkadaşlar, bir haftadır yazı giremiyordum çünkü bilgisayarımın klavyesi bozulmuştu. Tabletten de fotoğrafları istediğim gibi ayarlayamadığım için paylaşım yapamadım.

Geçenlerde kendime böyle ufak bir çerçeve yaptım. İnternet de  isimlerle kanaviçe işleyenleri çok görüyordum ve çokta hoşuma gidiyordu. Harflerin şablonlarını bulunca bende blog ismimi yazmak istedim. :)

Bir günde tamamladım çünkü oldukça kolay ve zevkli ilerliyor aralara da renkli kalpleri yerleştirdim kafama göre bir şeyler yaptım. :)  Sonucunda da güzel bir şey çıktı ortaya bende paylaşmak istedim.

22 Mart 2017 Çarşamba

Artan Kumaşları Değerlendirdim - Yastık Kılıfı Yapımı


Merhabalar kalan kumaşları değerlendirmeyi seviyorum bu yazımda bununla ilgili. Geçenlerde seccade işlemiştim hatta blogumda da paylaşmıştım. Seccade kumaşından yani etamin kumaşından artan çok az bir kumaş kalmıştı birazda astarladığım kumaştan kalmıştı. Bende bunu değerlendirmek istedim ve kendime yastık kılıfı yaptım. Çokta cici bişey oldu hiç hesapta yokken tatlı bir yastığım oldu

21 Mart 2017 Salı

Hellim Peynirli Kırmızı Biber Bohçası -Favori Tariflerim



Merhabalar kursda yaptığımız bazı tarifler gerek görsel,gerek tat,gerek sunum olarak favorim haline geliyor. Bu tarifte öyle sanırım,bir sebze sever olmam ve közlenmiş biber,patlıcan tarzı şeylerin damak tadıma çok uymasından kaynaklanıyor. Kısacası bayılıyorum bu tariflere ve hemen heyecanlanıyoum bunu blogumda paylaşmalıyım diye ki  sizinde beğeneceğinizi düşünüyorum.

Bunu gerek kahvaltıya gelen misafire gerek dündüz  yaptığınız günlere,gerek akşam yemeklerinde yapılabilecek bir tarif bence ben öyle düşünüyorum. :)

Örneğin akşam yemeğinde pilav,köfte,patates kızartması yanına da biber bohçası güzel bir sunum tabağı olur gibi ne dersiniz?

Üstelik yapılışıda kolay oldukça pratik.

Sıcak yemenizi öneriyorum


MALZEMELER