14 Aralık 2017 Perşembe

İŞ'TE KADIN Zirvesinden Geriye Kalanlar


Merhabalar,  geçtiğimiz 5 Aralık Salı  günü Congresium Ankara da düzenlenen İşte Kadın zirvesinde Cumhurbaşkanımızın davetlisiydik.

Kadının çalışması ve iş hayatına olan katkıları konusunda konuşmalar gerçekleştirildi. Kadının her alanda olduğu gibi iş hayatında da oldukça başarılı olduğu ve engeli olduğu halde bir çok yeteneğini keşfedip başarılara ulaşmış kadınlara ödülleri verildi.

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyib Erdoğan,Eşi Emine Erdoğan,Aile ve Kadından Sorumlu Devlet Bakanı Fatma Betül Sayan ve Başbakanımızın Eşi Semiha Yıldırım Hanımında teşrif ettikleri kongrede Cumhurbaşkanımız da güzel bir konuşma gerçekleştirdi.




Kadınları çalışmaya ve üretmeye teşvik eden konuşmalardan sonra yine kadınların ürettikleri el emekleriyle dolu Congresium Salonunun tam iki takında bulunan fuarı gezdik. Birbirinden güzel el emeği ürünlerden,organik el yapımı yiyeceklere kadar bir çok ürün vardı. Gezmesi oldukça zevkli bir fuardı.

Gezerken farklı,değişik bir çok ürünle karşılaştım. Bilirsiniz severim öyle değişik el emeği ürünleri,sizler içinde çekmeye çalıştım. Aslında çekmek son anda aklıma geldi ama geçte olsa aklıma gelmesi iyi oldu.:)

Fuarda bana resim çekmeyi hatırlatan bu minik minibüsler oldu. Aslında bunları bir çok yerde görüyordum da koca bir tezgah dolusu görünce çekmek istedim.:)


Serginin en gözde ürünleri bu taşlardı  tek başına da yüzük kolye olarak da değişik aksesuarlarda da  kullanılmış bu taşlar. Burcunuza göre size iyi gelen taşlar varmış bilmiyorum ben ne kadar doğru,benim taşım hangisi onuda bilmiyorum ama görsel olarak beni hepsi cezbetti.


Bakar mısınız? çok güzel gözükmüyor mu? Sadece benim hoşuma gitmiş olamaz.





İğne oyasına çok merakım yoktur ama iğne oyasıyla süslenmiş bileklikler,kolyeler,tokalar o kadar güzeller ki eğer iğne oyası biliyorsanız bunlardan yapın mutlaka çok hoşlar bayıldım bunlara.



Bunlarda ayrı bir güzel rengarenk şeylere bayılıyorum. Boyalarla uğraşmayı sevenler içinde oldukça zevkli bir iş olacaktır ay ben uğraşamam diyenler  satında alabilirler çok güzeller değil mi ?


Bu çektiklerimin hepsi ayrıca hediyede edilebilir. Sevdiklerine değişik hediyeler vermek isteyenler için .:)


Bu fuar hala devam ediyor mu bilmiyorum ama gerçekten harikaydı çekemediğim daha bir sürü güzel ürün vardı. Yiyecek olarak da dediğim gibi okganik ve el yapımı bir çok ürün vardı.

Güzel,değişik,farklı ve eğlenceli bir günden bana geriye kalanlar bunlardı.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sizleri Seviyorum Hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder