24 Ağustos 2017 Perşembe

Geçici Dövmelerim - Sticker Dövme - Alışveriş Önerilerim



Son zamanlarda sticker dövmeler çok moda oldu. Bir çok renk ve modelde aynı zamanda evde kendi keyfimize göre rahatlıkla uygulayabiliyoruz. Yapımı da çıkartması da oldukça basit ve hızlı.

Ben daha önce Hint kınaları ile geçici dövmeler yapmıştım,gerek tüpleri gerek çeşitli modelleri ile artık her yerde satılıyor zaten. Onlardan da çok memnunum ara ara hala uyguluyorum.





Bu geçici dövmeler ise yine çok ilgimi çektiği için gördüğüm yerde hemen aldım. Artık bu Stickerları da her yerde bulabilirsiniz. Ben kırtasiyede buldum zira artık büyük kırtasiyelerde yok yok bir çok değişik ürün bulabiliyoruz. Onun dışında incik boncuk satan yerlerde de bulabilirsiniz.

Nasıl yapıldığını anlatmama gerek var mı bilmiyorum ama kısaca anlatmak gerekirse geçtiğiniz bir stickersı uygulamak istediğiniz yerin üstüne bastırıp hafif nemli bir pamuk yardımı ile yapışmasını sağlıyorsunuz. hafif hafif bastırıp yapışmasını sağlıyorsunuz ki zaten hemen yapışıyor. Oldukça basit ve hızlı bir şekilde dövmenizi yapmış oluyorsunuz.





Kalıcı dövme yaptırmak istemiyorsanız ki ben düşünmüyorum,sıkılgan bir insansanız yaptırdıktan sonra pişman olabilirsiniz. Hem yaptırmak hemde sildirmek oldukça zahmetli,acılı ve maliyetli olduğunu düşünecek olursak bunlarla hevesimizi almaktan yanayım. Sıkıldıkça silip başka bir model uygulaya biliyorum.

Ben bu rengi ve bu modelleri tercih ettim ama bir çok değişik renk ve modelde sticker mevcut. Zevkinize göre bulabilirsiniz. Fiyatına gelirsek ben 3,75 kuruşa aldım. Gayette uygun. :)


Bir hafta kalıcı olduğu söyleniyor daha yeni uyguladığım için bakalım dedikleri gibi mi göreceğim. :)
Bu arada çıkartmak istediğimde elimle ovuşturduğum zaman kolaylıkla çakıra bildiğimi de söyleyeyim. :)

Bir kaç modeli sizlere göstermek için hemen denedim. Güzel oldu sanki denk geldikçe farklı renk ve modelleri de alıp denemeyi düşünüyorum.

Bu günlük benden bu kadar okuduğunuz için Teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

HOŞÇAKALIN



8 yorum:

  1. çok yakışmış, ben de çok yapmayı istiyorum bunlardan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Artık heryerde bulunuyor bu dövmelerden.

      Sil
  2. Ne kadar güzel parlıyorlar,tam yazlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok seviyorum bunları, özellikle yazları yapıyorum hep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğeniyordum ilk kez alıp denedim. Farklı renkleri modelleri de buldukça alırım artık😊

      Sil
  4. Geçici Dövme adresinde de değişik modeller var incelemenizi öneririm bayanlar <3

    YanıtlaSil