18 Nisan 2017 Salı

Yeni Çıkanlar - Beğendiğim Şarkılar - Dinlediklerim



Merhabalar arkadaşlar yazın yaklaşması ile birlikte bir çok yeni şarkı gün yüzüne çıktı. Bende yeni keşfettiğim beğendiğim şarkıları sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle Oğuzhan Koç ve yenisi Küsme Aşka'dan bahsetmek istiyorum. Oğuzhan Koç gerçekten güzel şarkılar yazan ve besteleyen biri bu zamana kadar yapmış oldu şarkıların hepsini beğenerek dinledim bu şarkıda beğendiklerim arasında.

Aşk acısı çekmiş,üzülmüş bir daha aynı duyguyu  bir daha yaşayabilir miyim? Yeniden aşık olabilir miyim ? diye düşünenlere moral verecek bir şarkı olmuş. Aşka küsmeyin sizi kimsenin aşka sevgiye küstürmesine izin vermeyin  arkadaşlar :)







Bir diğer severek dinlediğim isim Soner Sarıkabadayı ve yenisi Tekamül.

Dinledikçe daha çok sevdiğim bir şarkı bu aralar her yerde bu şarkıyı duymak mümkün. Ben çok beğendim.




Aydın Kurtoğlu ve yenisi Tüh Tüh

Aydın Kurtoğlu yeni çıkan isimler arasında en beğendiğim diyebilirim. Hem sesi hem şarkıları hemde kişiliği ile çok düzgün biri olduğunu düşünüyorum Cengiz Baba güzel yetiştirmiş evlatlarını dedirtiyor. Bu şarkıyı da bu yaz sık sık duyarız gibi geliyor bana.



Murat Başaran - Ya Ya

Uzun bir aradan sonra Murat Başaran da yeni şarkısı ile bize merhaba demiş benim hoşuma gitti. Pop müziğinde güzel şarkılara imza atmış bir isimdir kendisi "Sana Ölürüm ve Nankör" şarkılarını hala bıkmadan dinlerim.

Henüz  dinlemedi iseniz tavsiye ederim.


Şimal ve Şarkısı Ferman

Yeni bir isim sanırım ben daha önce duymamıştım,dinlememiştim kendisini güzel bir şarkı bir çok yerde denk geliyordum kimin söylediğini bilmiyordum bile, bazen şarkılar kişilerin önüne geçebiliyor.




Serkan Kaya - Benden Adam Olmaz

Son olarak çıkalı sanırım baya oldu ama ben çok beğendim bunu paylaşmadan edemedim henüz kliplenmedi ama çok güzel bir şarkı. Dinlemediyseniz dinleyin. Özellikle benim gibi bu tarz şarkıları seviyorsanız beğenecek sinizdir.



Bu ara benim dinlediğim beğendiklerim böyle.  Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.

Mutlu günler dilerim.

HOŞÇAKALIN💖

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder