7 Haziran 2017 Çarşamba

Dinlediğimiz En Saçma Şarkılar



Merhabalar genelde hep severek dinlediğim şarkıları yazdım sizlere bu gün bir değişiklik yapmak istedim. En kötü en saçma şarkıları araştırdım sizler için ve neler neler buldum. Bir çoğunu tam dinleyemedim bile o kadar kötüydü ki :) ama bu yazıyı hazırlamak benim için çok zevkli oldu. Umarım okurken ve şarkıları dinlerken sizde keyif alırsınız. Bazıları saç baş yoldurur şimdiden söyleyeyim :)

Önce biraz dinlenebilir olandan başlayalım çok sert bir giriş olmasın diyorum :) Emrah'dan başlamak istiyorum. Adam da öyle güzel bir ses var ki bu şarkıyı bile dinletti bana :)

Emrah - Taksi

Sözleri şöyle" Hey hey hey taksi bütün işlerim gitti aksi hey dur taksi". İyi güzelde bundan taksiciye ne :)




Bir diğer saçma ama bu zamana kadar hala dinlenen bir şarkı ki söyleyenlerin ağırlığından olsa gerek.

MFÖ - Alidesidero

Şarkı saçma ama çok eğlenceli şimdi hakkını vermek lazım :)


Gelelim yavaş yavaş en saçmalarına :)

En akla gelen Mustafa Topaloğlu neredeyse bütün şarkıları saçma ama en saçması  bu sanırım :)

Mustafa Topaloğlu - Abu çi çi





Seda Sayan - Seviyor musun ?

Yorum bile yapamıyorum çok güldüm :D




Gökhan Tepe - Bayıldım

Bu nasıl şarkıdır ya Gökhan Tepe söylemiş bir de tarzı ve tavrını sevdiğim adam ama olmuş mu bu şimdi.  AH Gökhan ah.


Erol Köse - Doktor Erol Bey




Banu Alkan - Dansa Kaldır




Gelelim Beyin Yakanlara :)

Grup Raptiye - Hello Malatya

İlk kez bir şarkıyı dinleyemedim hayattan soğudum falan yani bu ne :)




Ve Volkan - Ananı Niyolay




Rüya Ersavcı - İstemiyorum Baba





Aslında daha var da bence bu kadar yeter :) Sadece eğlence amacıyla yapılmış olduğunu varsayıyorum ve  yazımı bitiriyorum.

Yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın 💖



5 yorum:

  1. İçlerinde bir tek MFÖ dinlerim. Geri lan mı başta emrah küçücük olmak üzere aman aman.... Asla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sarkılar içinde en dinlenir olan o zaten

      Sil
  2. Alidesidero çok eğlenceli amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hakkını verdim bende zaten
      😍

      Sil
  3. Gerçekten başarılı olmuş, hiç dinlemek istemediklerimden seçilmişler. :)
    Haa! Banu alkan'dan "neremi neremi " olsaydı keşke :))

    YanıtlaSil