4 Ağustos 2017 Cuma

Oriflame Tender Care Siyah Frenk Üzümlü Aromalı Koruyucu Balm - Alışveriş Önerilerim


Merhabalar arkadaşlar, size uzun zamandır kullandığım çokta memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Belki bir çoğunuz bu ürünlerden haberdarsınızdır ama olmayanlar için önerebileceğim bir ürün.

Genelde makyaj ürünü falan paylaşmam sayfamda çünkü makyajla çok aram yoktur makyaj yapmam pek fazla, yapmayı da beceremem zaten. Bu ürün Oriflame'mın bence en özel,en faydalı ürünlerinden. Birazdan faydalarından bahsedeceğim ama önce görüntüsünden bahsetmek isterim.

Miniminnacık bir kutu içinde geliyor görünce  önce şaşırıyorsunuz yani ben şaşırmıştım. :)Bu arada benim bu ürünü kullanışım 5 yıl kadar önceye dayanıyor. O zamandan beri kullanıyorum. Minik bir kutu ama oldukça uzun bir süre gidiyor çünkü çok azıcık kullanmanız bile yeterli oluyor.

 Ürün ilk olarak açık pembe bir ambalajla Tender Care Balm ismi ile çıktı sonrasında bir çok değişik çeşitleri üretildi. Hepsinin amacı aynı sadece ambalaj renkleri ve değişik kokularıyla daha ilgi çekici bir hale getirilmiş zira ilk çıkardıkları ürünün kokusu pek iyi değildi belkide o yüzden değişik kokularla müşteriye sunulmuş.


Ben Tender Care Balm'ın Organik Bal Özlü Koruyucu Balmını ve son olarak da Siyah Frenk Üzümlü Aromalı Koruyucu Balmını kullandım ve hala kullanmaktayım.  En başta da dediğim gibi çok memnunum beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor.

Gelelim Vaat Edilen Faydalarına :)

Kuruyan ve çatlayan dudaklara iyi geliyor aslında sadece dudaklara değil çatlayan diğer bölgelerde de rahatlıkla kullanılabilir.

Yine dudakta çıkan uçuklar için iyi bir tedavi edici yanı olduğu söyleniyor benim öyle bir problemim olmadığı için bu konuda ben bir şey diyemem.:)

Yanıklara,kesiklere düşme ya da çarpma sonucu oluşan morluk ve şişliklere ki ben genelde bu tarz şeyler için kullandım ve faydasını gördüm.

Kırık saç uçlarında faydalı olabileceğine dair şeylerde söyleniyor ama ben denemedim aslında denemek lazım.

Pişik,basur gibi rahatsızlıklar içinde faydası olduğu yazıyor ve bu konu için kullanan ve memnun kalanları da duydum.

Kışın grip nedeni ile tahriş olan burunlar içinde kullanılabilir. Hatta bazen mendille silmekten  burnumun yara olduğunu bilirim.

Sivri sinek ve arı sokmalarında da faydalı bir ürün gerçi çok şükür bu yaz sinekler bizim eve pek uğramadı Şeytan kulağına kurşun diyelim geçen sene ne çekmiştim. :) Bu arada sivri sinek ısırıklarına daha başka nelerin iyi gelebileceğiyle ilgilide geçen yaz bir yazı yazmıştım. Böyle bir sıkıntınız varsa geçmiş yazıma göz atın. :)

Tırnak bakımına önem veriyor iseniz tırnak diplerine nem vermek içinde kullanabilirsiniz.

Eee daha ne olsun. :) Bedavadan ürünün reklamını yaptım şurada.

Ürünün fiyatını Oriflame kataloglarından öğrenebilirsiniz. Zira fiyatları her ay yenileniyor indirime girdiği zamanları takip ederseniz çok uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Ben Mor olan yani Siyah Frenk Üzümlü Aromalı  olanını çok sevdim kokusu çok hoşuma gitti tavsiye ederim.

Bu arada ürünü erkeklerde rahatlıkla kullanabilirler. Dudaklarınız çatlıyor ya da uçuk falan çıkıyorsa kullanın beyler faydasını göreceksiniz. :)

Okuduğunuz için Teşekkür eder mutlu,huzurlu ve sağlıklı günler dilerim.

HOŞÇAKALIN



8 yorum:

  1. her işe yarıyor ben de çok severim bu balmları..

    YanıtlaSil
  2. Hiç kullanmadım bu tür ürünler ama çok hoşuma gitti kutusu da çok şirinmiş

    YanıtlaSil
  3. ben de vanilyalısına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  4. İlk kez gördüm hazır kış mevsimi yaklaşıyorken bakayım :)

    YanıtlaSil
  5. Evet canım faydasını göreceksindir😊

    YanıtlaSil