8 Temmuz 2017 Cumartesi

2017 Yaz Sezonu Yeni Başlayan Diziler

Merhabalar canlar :)  Bu yazımda  sizlere yaz sezonunda yeni başlayan diziler ya da başlayacak dizilerden bahsetmek istedim. Geçen yazda böyle bir yazı yazmıştım güzel olmuştu kendimce tutar,tutmaz diye fikirlerimi söylemiştim. Bir çoğunu tutturdum bir kaç tanesinde yanıldım ama o yazımda da demiştim belli olmaz hangi dizinin tutup tutmayacağını kestirmek biraz zor zira bazen güzel,kaliteli ve çok emek harcanan diziler bile bir kaç bölüm sonra final yapmak durumunda kalabiliyor.

Ben genelde kış sezonu başlayan işleri daha çok seviyorum yazın genelde basit aşk dizileri oluyor bu bana çok çocuksu geliyor mesela geçen senelerde çilek kokusu,kiralık aşk gibi diziler bana çok basit sıradan gelmişti yani devamında ne olacağını merak etmiyorsun da şimdi kız bunu söyleyecek çocukta ona şu cevabı verecek diye her şeyi bildiğin bir diziyi izlemek istemiyorsun yani ben ve benim gibiler için söylüyorum. Gençler dediğimiz 12,17 yaş aralığı çok seviyor bu dizileri. :)


Gelelim bu yaz başlayan dizilere bir çoğunun fragmanları yayınlandı ama başlamadı o yüzden fikir yürütmek için biraz erken olsa da yinede en azından kendi adıma ilgimi geçenler ve çekmeyenler olarak yazabilirim. :)

İlk olarak Star Tv de yayınlanmaya başlayan ATEŞ BÖCEĞİ dizisi ile başlamak istiyorum.



Başrol de Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz var. İkisi de çok popüler isimler değiller yani benim bildiğim kadarı ile böyle, dizi tipik yaz dizileri gibi zengin oğlan fakir kız edebiyatı yani biraz izledim ilk bölümü ve ilgimi çekmedi ben izlemem ama seveni olabilir tabi. :)


Bir diğer dizi RÜYA henüz başlamadı fragmanları dönmeye başladı tam olarak konusunu anlayamasam da buda çok ilgimi çekmedi ne yazık ki. Bu arada dizi Show Tv de yayınlanacak.
Başrol de Ceyhun Mengiroğlu ve Hazal Filiz Küçükköse var.


KANATSIZ KUŞLAR sanırım 4 bölüm yayınlandı ve ben 4 bölümünü de izledim sıcak tam bir aile dizisi reklamlarını izlediğimde aslında ne yalan söyleyeyim  çokta dikkatimi çekmedi ama ilk bölümünü denk gelip izlediğimde çok beğendim bu dizinin kış sezonunda da devam edeceğini düşünüyorum.


Bu arada dizi Atv  ekranlarında yayınlanıyor Başrol de Melis Tüzüngüç -Ümit Kantarcılar ve Deniz Bolışık var. Esasında saydığım bu üç isimde daha önce bir çok dizide oynasalar da çok popüler oyuncular değiller ama oyunculukları gerçekten çok iyi. Ümit Kantarcılar da benim çok sempatik bulduğum bir oyuncudur sanırım ilk başrol deneyimi hayırlı olur inşallah. :)


DOLUNAY Star TV de yayınlanmaya başlayacak esasında diziler haziranda başlar ama bu yaz geç başladılar Ramazan ayından dolayımı bilemedim.

Başrol de Özge Gürel ve Can Yaman var. Özge daha önce Kiraz Mevsiminde oynadı buda biraz o tarz bir dizi genç nesil sevecektir zira iki isminde bolca fanı var benim bildiğim.



KALP ATIŞI geçen hafta Show TV de başladı güzel bir dizi en azından basit değil merak uyandıran bir dizi ben sevdim. Maalesef ucundan kıyısından izledim tam bölüm izleyemedim ama tutar bence.

Başrol de Öykü Karayel ve Gökhan Alkan var. Öykü Karayel daha önce Kuzey Güney dizisinde Kıvanç Tatlıtuğ ile başrol paylaşmıştı uzun zamandır yani o diziden sonra bir dizide oynamadı iyi bir oyuncu rolünün hakkını veriyor. Ah" Kuzey Güney" de ne güzel diziydi be :)


ÇOCUKLAR DUYMASIN  yine yeni yeniden güzel bir işti ve yıllarca sürdü bir çok kanalda tekrarları bile izlendi bakalım yeni bölümleriyle yeniden sevilecek mi eski tadında olmasını diliyorum yakında Kanal D ekranlarında başlayacakmış.

Başrol de söylemeye gerek var mı bilmem ama Pınar Altuğ Atacan ve Tamer Karadağlı var :)


İKİ YALANCI Kanal D ekranlarında yayınlanacak bir diğer dizi Başrol de Keremcem ve Yağmur Tanrısevsin var. Yağmur çok güzel tatlı bir kız Keremcem'de bu zamana kadar hangi dizide oynadıysa tutmuş bakalım bu dizide ne olacak komedi ağırlıkta bir dizi olacağa benziyor güldürmeyi başarıysa tutar.


DELİ GÖNÜL - Fox TV de yayınlanacak biraz Yer Gök Aşk gibi hissettim zira iki oyucu da eskiden Yer Gök Aşk dizisinde oynadı. Başrol Murat Ünalmış ve Tuvana Türkay henüz dizi ile ilgili bir fikrim yok ne desem yalan olur diye düşünüyorum.


MERYEM - Kanal D - Başrol de Furkan Andıç ve Ayça Ayşin Turan var, yanı sıra Survivor dan tanıdığımız Serenay Aktaş var. Fragmanı yeni yayınlanmaya başladı fragmanından güzel bir diziye benziyor.


Son olarak şaka diye düşündüğüm EĞLENECEKSEN GEL Show Tv de başlaycakmış yani hala inanamıyorum ama Başrol de Kaan Güvenilir ve Solmaz Çiroslu varmış yanı sıra Evleneceksen Gel programındaki adaylarda olacakmış. Reyting uğruna yapılan bir dizi bakalım ne olacak çekimlere başlandığı söyleniyor. Meraktan izleneceği kesin. Cennet Mahallesi gibi bir şey yani anlayacağınız.


Bir kaç dizi daha duydum ama tam başroller ve yayınlanacağı kanallar net olmadığı için yazmadım.
Her şeyden önce dizilerin arka planında ekmek yiyen bir çok emekçi var o yüzden başlayan her dizinin şansı bol olsun fakat ben şu an Kanatsız Kuşlar ve Kalp Atışını takipteyim. Birde başlayınca Çocuklar Duymasın ve İki Yalancı ya bir göz atarım sararsa devam :)

Okuduğunuz için teşekkürler bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder