11 Nisan 2017 Salı

Eyes Wıde Open Maskara - The ONE - Oriflame



Merhabalar kızçeler :)

 Bu gün size geçen gün Oriflame'dan sipariş verdiğim Wıde Open Maskaradan bahsetmek istiyorum. Çok fazla makyaj yapan biri değilim sevmiyorum da pek becerebildiğimi de söyleyemem. Güzel yapabilene çok yakıştırıyorum ama kendimi boya badana yapmış gibi hissediyorum özellikle fondöten sürdüğüm zamanlarda:) Benim için makyaj göz kalemi ve rimelden ibarettir.

Bu yüzden genelde kozmetik alışverişim sadece göz kalemi ve rimel oluyor. Göz kalemini de sadece siyah kullanmayı sevdiğimi söylersek geriye bir rimel kalıyor:)

Bu güne kadar bir çok rimel kullandım genelde Avon'un rimellerini kullandım,kiminden memnun kaldım kiminden kalmadım. Çokta bu işten anlamadığım için ve kirpiklerim çok az ve kısa olduğu için çok muhteşem bir sonuç aldım diyemem hiç birinden :)

Bu seferde Oriflame'den sipariş verdim satış danışmanına hangisini önerirsin ben çok anlamıyorum dediğimde bunu önerdi.


Geçtiğimiz günlerde siparişim elime ulaştı. Dediğim gibi zaten kirpiklerim kısa ve seyrek olduğu için çok çok uzattı ve dolgunlaştırdı diyemem ama güzel bir ürün en azından rimel sürdüğüm belli oluyor. :) Çünkü bazen rimel sürdüğüm halde belli bile olmadığı oluyor. :)


 İnternet sayfasında bu maskara için; gözleri açan daha büyük ve daha güzel gözlere sahip olmanızı sağlayan bir maskara demişler. Evet gözleri büyük gösterdiğini söyleye bilirim. Zira sürdüğüm gözümle sürmediğim gözümün arasında büyük bir fark oldu,gözlerimin büyüdüğünü hissettim :)

Bu arada kirpikleri uzun ve sık olan insanları kıskandığımı söyleyebilirim çok şanslısınız hiç rimel sürmenize bile gerek yok ama bir kat bile sürseniz süper oluyorsunuz.

Keşke kullandıktan sonraki ve önceki resmimi çekip görmenizi sağlayabilsem ama kendi resimlerimi koymaktan yana olmadığım için koyamıyorum.

Almak isteyen düşünen kişilere tavsiye edebilirim. Kullanan kişilerinde yorumlarını merak ediyorum,yazarsanız sevinirim almayı düşünen kişilere de fikir vermiş olursunuz.

Okuduğunuz için teşekkürler.


HOŞÇAKALIN💖


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder