24 Mayıs 2017 Çarşamba

SANSİRO - Bomb Shıne - Vücut Spreyi



Merhabalar arkadaşlar sizlere daha önce Sansiro markasının Beauty Romance yazan yani turuncu olan vücut spreyini yazmıştım. Severek kullandığımı,kokusuna bayıldığımı ve kokusunun kalıcı olduğu söylemiştim. Bu sefer de Bomb Shıne yani mavi olanı aldım. En büyük favorim yine turuncu ikinci favorim ise mavi olan oldu.

Daha önce Sansiro vücut spreyi ile ilgili yazdığım yazı çok okunduğu ve ilgi gördüğü için ki beklemediğim bir durumdu bu benim için bunu da paylaşmak istedim.

Bomb Shıne dediğim gibi benim ikinci favorim oldu. Diğerlerini de kokladım ama çok şekerli ve ağır geldiler tabi ki tercih meselesi ağır,şekerli kokuları seviyorsanız o zaman Sweet Heart ve Pure Selectıon sizler için önereceğim kokular olur açık pembe ve koyu pembe renklerindeler isimleri aklınızda kalmazsa renklerden kalır diye bu şekilde yazıyorum :)

Benim tercih ettiğim turuncudan sonra dediğim gibi mavi olan hafif,rahat ve huzur veren çiçek kokularını seviyorsanız tam size göre bir koku. Tam yaz kokusu böyle kokladığım zaman deniz,güneş,kumsalı getirtiyor gözümün önüne :)




Ben daha önce kozmetik ürünleri satan bir dükkanda denk gelmiştim ama bu sefer Şok Markette denk geldim aşağı yukarı bütün çeşitleri mevcut. Şok marketlerde her il ve hatta ilçede olduğu için bu ürüne rahatlıkla ulaşmanız mümkün sanırım internet üzerinden satışları da mevcut ama bence deneyerek almakta fayda var gerçi 6.90 liralık bir fiyatı var o yüzden beğenmeseniz bile üzülmezsiniz diye düşünüyorum.

Benim favorilerim dediğim gibi turuncu ve mavi renk olanlar :) Benim gibi hafif,ferah kokuları seviyorsanız seveceğinize eminim.

Sansiro Bomb Shıne "mavi"  notaları : Vanilya,sarı papatya ve misk.

Sansiro Beauty Romance "turuncu" notaları : Kehribar,anglaise kreması,kiraz,vanilya,sandal ağacı.

Okuduğunuz için teşekkürler.

HOŞÇAKALIN💖



2 yorum: