1 Temmuz 2017 Cumartesi

Hande Yener - Hepsi Hit - Vol 2 - 2017 Albümü



Merhabalar arkadaşlar yaz ayları geldi yeni yeni şarkılar,yeni yeni albümler çıktı. Müzikle çok ilgili hatta belkide gereğinden fazla ilgili olan ben deniz :) hepsini dinliyorum. Yaz mevsimini sevmiyorum,sıcaklarla aram hiç iyi değil ama en azından yeni şarkıların çıkması biraz olsun heyecanlandırıyor beni. 

Özellikle bu yaz bütün şarkıcılar coştu, birbiri ardına yeni albümler çıkıyor piyasaya. Bende hepsinden bahsetmek istiyorum sizlere.

Bu gün Hande Yener'in albümünü paylaşmak istedim. Yaklaşık iki hafta önce 14 şarkılık albümü piyasaya çıktı. Albümde 14 şarkı yer alıyor. Daha doğrusu 11 şarkı 3 versiyon bulunuyor.

Geçen sene Hepsi Hit Vol 1 demişti. O albümünü çok beğenmiş hatta blogumda da yazmıştım.

Mor,Deli Bile,Seviyorsun,Vah Vah,Bu Kafayla şarkılarını çok sevmiş ve geçen yaz baya dinlemiştim.

Bu yaz da yine bol bol Hande Yener şarkıları duyacağız gibi duruyor.

Hande Yener bu albümde geçen albümde olduğu gibi bol bol Mert Ekren şarkıları seslendirmiş. Toplamda 8 şarkının söz müziği Mert Ekren'e ait. Gerçekten güzel şarkılar yazıyor. 

Geçen albümde Altan Çetin şarkıları vardı ki ben Altan Çetin şarkılarını çok sever ve Hande Yener'e Altan Çetin şarkılarını çok yakıştırırım umarım bir sonraki albümlerde yine bir kaç tane Altan Çetin şarkısı okur. :)

 Bu Albümde Hande Yener, Mert Ekren'in yanı sıra 2 tane  Mete Özgencil 1 tane de  Zeki Güner  şarkısı seslendirmiş.




Albümdeki Şarkılar

1 Alev Alev

2 Bakıcaz

2 Patates

4 Sana Bir Şey Olmaz

5 Vay

6 Benden Sonra

7 Ben En Çok

8 Leyla

9 Faili Meçhul

10 Şükür

11 Misafir

12 Alev Alev feat Mert Ekren

13 Bakıcaz ( Çağın Kulaçoğlu,Levent Lodos)

14 Sana Bir Şey Olmaz ( Çağın Kulaçoğlu,Nurettin Çolak)



İlk Klip " Bakıcaz " şarkısına çekildi. İkici Klip ise sanırım Vay şarkısına çekilecek.





Benim favori şarkılarım ise;

1 Benden Sonra
2 Vay
3 Şükür
4 Leyla

Okuduğunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hoşça Kalın 💖

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder