10 Eylül 2017 Pazar

Denizli Pamukkale Seyahati



Merhabalar arkadaşlar uzun zaman oldu  yazamadım bloguma  öncelikle Eylül ayına bir merhaba çakmak isterim neredeyse ortalarına gelsek de. Eylül ayı en sevdiğim aylardan biri benim için Eylül ayında doğduğum için mi bilmem ama severim Eylülü. Yaz,sıcaklar pek bana göre olmadığı içindir ki sonbaharın gelişine de  pek bir sevinirim.

Bu gün size Pamukkale gezimden bahsetmek istedim. Görmeyi en çok istediğim bir yerdi ve sonunda görebildim. Gerçekten de görülmesi gereken bir yer bol bol fotoğraf çektim sizler için. :)






Öncelikle ben Kocaeli de yaşıyorum ve uzak yerlere yolculuk benim için çok sevimli gelmeyen bir şeydir. Yol tutar midem bulanır falan. Kardeşim Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesini kazandı ve onun sayesinde oralara gittik. Muğla ve Denizli arası kendi aracınızla 2 saat kadar ee bu kadar yaklaşmışken en çok görmek istediğim yere gitmeden olmazdı.
 Bu arada mide bulantısı ilaçlarımı içtim ve yolculuk güzel geçti bunu da belirteyim benim gibi yol tutanlar varsa haplarını yanından ayırmasınlar. :) Gerçekten işe yarıyor.




Pamukkale gerçekten Türkiye'nin en çok turist çeken yerlerinden biri bunu gözlerimle de gördüm. Eylül ayı artık iş,okul başlayacak bütün tatil yerleri boşalmış durumda ki biraz İzmir'ede uğradık sahiller boşalmış durumda fakat Pamukkale o kadar kalabalıktı ki bir çok yerli ve yabancı turist vardı.




Özellikle yabancılar hayretle geziyorlardı ve gerçekten de acayip bir görsel güzellik. Bu güzel ülkede yaşadığım için bir kez daha gurur ve mutluluk duydum. Eğer gidip görmediyseniz mutlaka görülmesi gereken bir yer.

Herkes güzel kareler yakalama derdinde fotoğraf makineleri,cep telefonları devredeydi,bende bol bol çektim sizler için.

Bu arada ilk kez gidecekler için;

Travertenler için giriş ücreti 1 kişi 35 lira, Öğrenci 20 lira ,18 yaş altı ücretsiz.

Genel olarak kaymayan bir zemin olsa da bazı yerler kaygan olabiliyor dikkat etmekte fayda var.

Su bazı yerlerde sıcak bazı yerlerde soğuk ama genel olarak ılık bir su akıyor.

En tepeye çıktığınızda dinlenme yerleri kafeteryalar falan var fakat fiyatları biraz pahalı örneğin ufak bir suyu 3 liraya alıyorsunuz. Aşağıda aynı suyu 1 lira hatta yol üzerinde bir büfede 50 kuruşa bulabiliyorsunuz. :)

En tepeden aşağıya baktığınızda ayrı aşağıdan yukarıya baktığınızda ayrı güzellikte manzarayı görebilirsiniz ben sizler için ikisini de çektim.







Bu günlük benden bu kadar okuduğunuz için teşekkürler bir sonraki yazımda görüşmek üzere mutlu günler dilerim.

HOŞÇAKALIN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder