20 Kasım 2017 Pazartesi

Şarkı Söylemese Daha İyi Olur Dedirten Ünlüler


Geçenlerde tokat etkisi yaratan güçlü kadın seslerinden bahsederken birde söylemese daha iyi olurlardan bahsetmek istedim.Güzel sesten anladığımı düşünüyorum yani kötü sesi güzel ses diye yedirmeye çalışıyorlar yeni teknolojik aletler sayesinde.

Ben beğenmediğim sesleri yazmak istedim bana göre şarkı söylememeliler yani en azından sesim güzel diye ortada dolaşmamalılar. Kaliteli güzel sesler dinlemek bizim en doğal hakkımız.

Yazacaklarım isimlerin içinde çok sevilen insanlarda var şunu söylemek isterim ki yazdığım isimleri sevmiyor olduğumdan değil sadece seslerinin kötü olduğunu düşündüğüm için yazıyorum. Fanlarının affına sığınıyorum.

Not:Yukarı da kullandığım resim espri amaçlıdır.

Hadi başlayalım :)

Serdar ORTAÇ : Bana göre kendisinde ses diye bir şey yok. Müzik adına yazdığı sözler ve bestelere diyecek söz yok. Bilsem ki, Kararsın Dünyam, Bittim,Padişah ve bir çok güzel şarkısı var fakat kendisini dinlemektense Ebru Gündeş'e verdiği şarkıları dinlemeyi tercih ederim.:)

Tuğba Ekinci : Zaten canlı performansları olay oldu herkes kötü bir sese sahip olduğunu biliyor kendisi de sanırım inkar etmiyor. Şov kadınıyım ben insanları eğlendiriyorum diyor eğlendirme konusunda başarılı. :)

Sinan Akçil : Aynı Serdar Ortaç gibi iyi söz yazarı iyi besteci ama ses bence sıfır.Komik,sempatik,içten bir insan fakat keşke başkalarına şarkı vermekle yetinse :)


Hülya Avşar : Zeki,akıllı oyunculuk,sunuculuk ve magazin anlamında çok iyi malzeme veren ve aynı zamanda çok güzel bir kadın ama şarkı söylemese daha iyi e her konuda yetenekli olunmazdı zaten. :)

Kemal Doğulu : Şarkı söyleme hevesine kapıldı gidiyor elinde gül gibi mesleğin var bırak bu işleri be Kemal :)

Aylin Coşkun : Hande Yener'in yeni kankisi Hande, Aylin'e çok destek veriyor fakat bence hiç iyi bir sesi yok. 
Banu Zorlu : Bu aralar pek ortalarda yok kendisi yazıp yazmamak da kararsız kaldım o yüzden. :) Ama kötü sesler listemde kendisi.

Aleyna Dalveren : Yenilerden kendisi ama sesinin kötü olduğunu anlamak hiçte zor olmadı.

Ebru Polat : Güzel bir kadın,güzel şarkılarda yapıyor eski şarkıları tekrar gündeme getirip sevdirme konusunda mastır yapmış :) ama sesi yok maalesef 

Banu Parlak : Yine yenilerden internet fenomeni sonra albüm yaptı güzel şarkılar seçiyor ama sesinin iyi olduğunu düşünmüyorum.

Hilal Cebeci : Bu liste onsuz olmamalı diye düşündüm. kötü seslerin zirvelerinde :)

Kuşum Aydın : Ben şarkıcı bile saymıyorum kendisini

Banu Alkan : Sesi de geçtim şarkıların anlamsız ve basitliği of of çok fena :)

Demet Akalın : Başarılı,renkli bir magazin figürü, herkesin yaşantısını merak ettiği biri, çalışkan ve azimli şarkı seçme konusunda üstüne yok fakat sesi de yok. Doğruya doğru bende güzel şarkılar yapınca dinliyorum ama teknolojinin nimetleri sayesinde dinlenilir olduğunu da biliyorum. Canlı dinlemek kulaklara eziyet çünkü :)

Benim unuttuğum varsa yazabilirsiniz benim yazdıklarım arasında hayır sesi gayet güzel dedikleriniz varsa onları da yazabilirsiniz. Bunlar naçizane benim şahsi fikirlerimdir.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder