13 Mart 2016 Pazar

Tarkan'ın Yeni Albümü Ahde Vefa


Merhabalar arkadaşlar. Tarkan Sanat müziği albümü hazırlamış ben şarkılara bir göz attım da geçekten çok güzel şarkılar,kaldı ki ben eski şarkıları zaten çok severim. :)


 Her zaman cıstak cıstak müzikler dinlenmiyor, müzik dediğin birazda huzur vermeli, bir şeyler düşündürmeli insana ve bence bunu Tarkan gibi yumuşacık sesli birinden dinlemekte ayrı keyif. Pop müzikte kendini ispatlamış olsa da gerek yorum,gerek besteleriyle, aslında eskiden sanat müziği söylediğini bilmeyen yoktur ve gerçekten iyi bir sanat müziği yorumcusudur. Şimdiki popçular gibi boş değildir yani kendisi :)

Gelelim yeni albümüne Tarkan son albümüne "AHDE VEFA" ismini vermiş.Geçmişe olan vefasını bu albümle göstermiş adeta.Albümde 13 güzel eser var.

İşte Albümdeki Eserler

1.Dönülmez Akşamın Ufkundayız

2.Olmaz ilaç sine-i  sad parema

3.Söyleme bilmesinler

4.Enginde yavaş yavaş

5.Nasıl geçti habersiz

6.Kadehin de zehir olsa

7.Veda busesi

8.Sevmekten kim usanır

9.Aşk bu değil mi

10.Islak daha ıslak öp beni

11.Akşam oldu hüzünlendim ben yine


Benim favorilerim ise Nasıl geçti habersiz,Sevmekten kim usanır ve Akşam oldu hüzünlendim ben yine :)

Sizede tavsiye ederim dinleyin begeneceginize  eminim:)

Okuduğunuz için teşekkürler.

Müzikle kalın

6 yorum:

  1. En kısa zamanda satın almayı düşünüyorum albümü... Ayrıca Tarkan'ın rock müzik yorumu olduğunu da biliyormuydunuz? :) https://www.youtube.com/watch?v=ckqZLa9tCRs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rock yorumunu dinlenedim hemen bakıyorum merak ettim :)

      Sil
  2. Nasıl geçti habersiz
    Sevmekten kim usanır
    Veda busesi
    Favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet veda busesini de güzel yorumlamış :)

      Sil
  3. Tarkanin boyle bir albumu oldugunu bilmiyordum . guzel bir seslendirme olmuş

    YanıtlaSil