5 Mart 2016 Cumartesi

Seni Seviyorum Kurabiyesi

Seni Seviyorum Kurabiyesi

Bu gün kursta yine güzel mamacıklar yaptık :) Geçen hafta kalpli aşk kokan kurabiyelerden sonra bu haftada seni seviyorum kurabiyesi bolca damla çikolatalı biraz hanımeller bisküvisini andırıyor görsel olarak. Ben çok beğendim sizinde beğeneceğinizi umarak paylaşmak istedim.


MALZEMELER

165 gram un (1.5 su bardağı kadar)
Yarım çay bardağı kakao
Yarım paket kabartma tozu
110 gram tereyağı ya da margarin      NOT: Tereyağıyla daha güzel oluyor :)
1 adet yumurta
1 su bardağı esmer şeker                     NOT:  normal şekerde olabilir :)
1 paket vanilya
250 gram damla çikolata (1 pakette 250 gram oluyor)tercihinize göre daha azda koyabilirsiniz.
Yarım çay kaşığı tuz
Hamur Hali

YAPILIŞI

Tereyağı ve şeker iyice karıştırılır.
Üzerine diğer malzemeler eklenir ve iyice yoğurulur.
Son olarak damla çikolata eklenir.
Buzdolabında 30 dakika dinlendirilir.
Dolaptan çıkardıktan sonra 2 dakika oda sıcaklığında bekletilir.
Merdane yardımıyla biraz açılır.
Bir santim kalınlığında kalıpla kesilir.(kalp,yıldız gibi kalıplar isteğinize kalmış)
Önceden ısıtılmış 190 derece fırında 10-12 dakika pişirilir

Sunumda güzel olsun diye kurdele ile bağlayabilirsiniz 3 tane üst üste koyarak :)
Afiyet olsun...

Okuduğunuz için TEŞEKKÜRLER
Yorumlarınızı bekliyorum :)






3 yorum:

  1. ımmm çok güzel görünüyor, bende bu kurabiyeyi yapcam yapcam bir türlü yapamadım hatırlattığın iyi oldu ;)

    YanıtlaSil
  2. Yap yap gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil