20 Mart 2016 Pazar

Mim:Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor

Merhabalar öncelikle beni mimleyen Gülşah'a çok teşekkür ederim yani "Güzel ve Kültürlü ye" :) Henüz çok yeniyim ve mim ne demek onu bile  yeni öğrendim diyebilirim :) Gülşah'ın mim yazısının altında kendi blog ismimi görünce çok sevimdim:) Bende hemen yazmak istedim.

1 Yakın çevrenizdeki insanlara bloğunuzdan bahsettiniz mi ?

Bir çok kişiye bahsettim bir çoğu bloğun ne olduğunu bile bilmiyordu:) biraz açıklama yapınca kimi güzel bir fikir olduğunu söyleyip destekledi, kimi ise çok ilgisiz kaldı. Belki gereksiz bir şey olduğunu düşündüler belkide benim beceremeyeceğimi düşündüler bilemeyeceğim:)


2 Neden blog yazıyorsunuz ?

Blog yazan bir arkadaşım var "Ben, Rujum Ve Allığım" kendisi çok başarılı ve 4 yıldır blog yazıyor,gerçi kendini yeterli görmüyor ama zaten insan kendini hiç bir zaman  çok yeterli görmemeli,ben oldum demeli ki ilerleye bilsin. Sağ olsun kendisi blog açmama vesile olmuştur. Blog yazmanın güzelliklerini kendini iyi hissettirdiğini okundukça ve güzel yorumlar aldıkça ne kadar mutlu olduğunu anlattıkça beni de heveslendirdi ve bende artık bir bloger oldum :)

3 İlk Yazınız İle Son Yazınız Arasında Nasıl Bir Fark Var ?

Daha eksi yazımla yeni yazımı kıyas yapacak kadar tecrübe kazanamadım henüz 1 ay oldu blog yazmaya başlayalı ama bu kadar kısa zamanda bile kendimi yazarken daha rahat hissettiğimi söyleyebilirim. Zamanla daha güzel yazılar yazacağıma inanıyorum.

4 Blog Yazmak Normal Yaşantınıza Ne Kattı ?

Bloğum hayatımın büyük bölümünü kaplamaya başladı diyebilirim.Mesela pasta kursuna gidiyorum güzel tarifler öğrendiğimde hemen bunu bloğumda paylaşmalıyım diyorum. Yaptığım,aldığım ya da gördüğüm değişik şeylerin hemen resmini çekiyorum hatta yaptığım nakışların yemeklerin yapım aşamalarını kullandığım malzemelerini her şeyin resmini çekiyorum telefonun hafızası şimdiden doldu diyebilirim :)

5 Yakın Arkadaşlarınıza Blog Yazmayı Önerir misiniz ?

Blog yazmak benim için çok güzel ve zevki yazdıkça mutlu oluyorum. Hele güzel yorumlar aldıkça insanın kendine güveni geliyor. Bu yüzden tabi ki önerebilirim ama kesinlikle yazmayı ve okumayı sevmesi gerekiyor ve çokça sabırlı olması lazım. Çünkü sayfanın görüntülenmesi insanların sizin sayfanız dan haberdar olması baya zaman alan bir şey ama görüntülenme sayınız arttıkça bunun mutluluğu paha biçilemez. :)

6 Hangi Kaynaklardan İlham Alıyorsunuz ?

Bu her şey olabilir gezdiğim,gördüğüm,izlediğim her şeyden ilham geliyor. Gittiğim kursların çok faydası var bu konuda,hem kendi yaptıklarım hem arkadaşlarımın yaptığı ilginç ürünler gittiğim sergiler ve daha bir çok şey sayabilirim.

7 Diğer Blog Sahipleri İle İyi İletişim Kuruyor musunuz ?

Çok yeni olmama rağmen sağ olsunlar çok destek olan bloger arkadaşlarım oldu. Yardımları,yazılarımın altına yaptıkları yorumları için teşekkür ediyorum. Zamanla daha çok blogerla iletişime geçeceğime inanıyorum. Birbirimizi kıskanmadan yardımlaşmak,takipleşmek ,etkileşim halinde olmak çok güzel keşke herkes böyle olabilse. Bende elimden geldiğince okumaya, beğendiğim yazılara yorum yapmaya ve paylaşmaya çalışıyorum.

8 Şikayetçi Olduğunuz Konular Var mı ?

Diğer mim yazılarını okudum ve bu soruya bir çok şikayet sıralamışlar ben kendi adıma kötü ve rahatsız edici bir şeyle karşılaşmadım henüz ufak tefek şeyler oluyorsa da çok dert etmiyorum.Hırsızlıktan bahsedilmiş mesela bu hoş karşılanacak bir şey değil ama eminim ki çaldıkları yazılar orijinali kadar okunmayacaktır ve google amca bunları tespit edecektir. Bir insan çalmakla ne kadar ilerleye bilir ki sonuçta.

Elimden geldiğince sorulara samimiyetle cevap vermeye çalıştım. Okuduğunuz için teşekkürler.
Bende www.benrujumvealligim.biz'i mimliyorum

HOŞÇA KALIN :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder