21 Mart 2016 Pazartesi

Patik Babet


Merhaba :)

Değişik şeylere bayılıyorum,özellikle de el emeği olan her yerde olmayan şeylere.

  Tanıdığım sevdiğim bir ablam kendisine böyle bir uğraş bulmuş bu patikleri yaparak para kazanıyor.benim çok hoşuma gitti farklı renkleri de vardı ama ben bunu sevdim.


Parıl parıl parlıyor hemen kendime de yaptırdım bir tane çeyizime attım :)



Ayrıca bu babeti tanıtırken sizde böyle şeyler gerek kendiniz için gerekse para kazanmak için yapabilirsiniz demek için paylaştım aslında. Biz kadınlar o kadar güçlüyüz ki bir çok işi bir arada yapabiliriz ve kimselere muhtaç olmadan yaşayabiliriz.Yapabileceğimiz çok şey var aslında keşfedeceğimiz bir çok yeteneğimiz.

Mesela ben bir çok kursa gidiyorum ve bir çok şey öğreniyor belki beceremeyeceğimi düşündüğüm bir çok şeyi yapıyorum hem kendime güvenimde gelişiyor böylelikle o yüzden vaktiniz varsa mutlaka kurslara gitmenizi hem kendinizi geliştirmenizi hemde sosyalleşmenizi tavsiye ederim.

Bunu yapan abla kursa gitmiyor ve bu patik de yapılışı çok zor bir şey değil benim gördüğüm kadarıyla. Alt tabanı da üstteki parlak kumaş diyeyim tam adını bilmiyorum satılıyor zaten onları eliyle dikiyor anladığım incelediğim kadarıyla üstüne de fiyonk deseni yapmış çok da hoş olmuş.

Beğendiğim için paylaşmak istedim sizinle,umarım sizde beğenmiş sinizdir.

Hoşça Kalın



2 yorum: