12 Mart 2016 Cumartesi

Peynirli Armut Tarifi


Merhaba canlar  çok malzeme gerektirmeyen gayet basit ve pratik bir tarif, peynirli armut tarifi vereceğim bu gün size. Adında armut geçmesi sizi yanıltmasın armutla değil  patatesle yapılıyor armut şekli verildiği için ismi peynirli armut :)

 Görsel olarak güzel bir sunum olur diye düşünüyorum misafirlerinize ayrıca patates sevmeyen yoktur herhalde o yüzden herkesin beğeneceğini umuyorum.





MALZEMELER

4 adet patates
2 yemek kaşığı krema
1 yemek kaşığı tereyağı
Tuz
Karabiber

İç Malzemeler

Tercihe göre beyaz peynir,lor peyniri,maydanozlu çökelek.
Galeta unu
1 yumurta
Kürdan

YAPILIŞI

Patates püresi hazırlanır.
Yumurta büyüklüğünde parçalar alınır.
İçine peynir konur ve armut şekli verilir.
Sonra kürdan batırılır.
Daha sonra yumurta sarısı ve galeta ununa batırılır.
Kızgın yağda kızartılır.

Afiyetler Olsun


2 yorum:

  1. Başlığı okuyunca aaa dedim armut ve peynir nasıl bir lezzet acaba dudak büktüm. Ama tarifi okuyunca armut olmadığını anlayıp hımmm dedim bu harika işte İlk fırsatta deneyeceğim canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil değil :) çok güzel deneyin hatta yedikten sonrada fikrinizi merak ediyorum beğenip begenmediginizi yazarsanız sevinirim :)

      Sil