24 Mart 2016 Perşembe

Dr.Oetker Un Helvası ve İrmik helvası


 Merhaba canlar, geçen gün markette Dr.Oetker'in  un ve irmik helvasına denk geldim yeni çıkmış sanırım ya da ben yeni keşfettim bilmiyorum.

Annem hep yapar sağ olsun un helvası da irmik helvası da ama görünce merak ettim nasıl olur acaba diye.Çokta severim zaten helvayı,eve gelince hemen yaptık da ben çok beğendim arkadaşlar annemin yaptığı gibi oldu fark yok diyebilirim.Özellikle irmik helvası çok iyi:)



 Zaten arkasında yapılışı yazıyor ama bir tek su ve yağ katmanız gerekiyor bide şekeri az gelebilir herkesin damak tadı farklıdır ben biraz tatlı severim azcık şeker ilave ettik :)

Velhasıl Dr.Oetker pudingden pasta süsleme malzemelerine kadar geniş yelpazesine helvayı da eklemiş. Bir deneyin derim tavsiye ederim.


Okuduğunuz için teşekkürler.

HOŞÇA KALIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder