24 Nisan 2016 Pazar

ZARA - Derin Aşk 2 - Arabesk Albümü


Merhabalar Arkadaşlar

Günümüzde artık yorumcular yeni şarkılar söylemek yerine eski şarkıları tekrardan seslendiriyorlar.

Bir çok yorumcu kendi tarzının dışında albümler yaparak dinleyicisini şaşırtıyor.

Pop müzik söyleyenler Sanat müziği albümü yapıyorlar.

Sanat müziği söyleyenler pop müzik ya da fantazi müziği dediğimiz şarkıları seslendirdikleri albümler çıkarıyorlar.

Zara da bu isimlerden biri, aslında Türk Halk Müziği yorumcusu.

 Sesini,yorumunu ve ayrıca kişiliğini hanım efendiliğini çok beğendiğim gerçekten "Sanatçı" kelimesini hak eden bir isim.


Geçen senelerde Derin Aşk isimli bir arabesk albümü çıkarmıştı.

Albümde çok güzel eserler seslendirmişti.

En sevdiklerim Senden Vazgeçmem, Kurşuna Gerek Yok, Kaç Kadeh Kırıldı parçalarıydı.

Sanırım tepkiler çok güzel olunca,beğenilince şimdide Derin Aşk 2 albümünü çıkarmış ve yine arabesk şarkıları seslendirmiş.

 Arabeskin babaları Orhan Gencebay, Müslüm Gürses, İbrahim Tatlıses şarkılarına yer vermiş

Albüm tam olarak ne zaman çıktı bilmiyorum ben daha yeni haberdar oldum ve hemen şarkılara bir göz attım ve dinledim.

Gerçekten bu albümde de güzel arabesk şarkılara yer vermiş ve çok güzel seslendirmiş.

İşte Derin Aşk 2
Albümündeki Şarkılar

1 Benim Hayatım

2 Seni Yazdım Kalbime

3 Sus

4 Sevmek

5 Dertli Dertli

6 Yalnızım

7 Mutlu Ol Yeter

8 Benim Dünyam ( en beğendiklerim)


9 Dünya Dönüyor

10 Hasret Rüzgarları (en beğendiklerim)

Dinlemenizi Tavsiye Ederim :) Özellikle Zara severler bu albümü beğenecektir.

Müzikle Kalın

Hoşça Kalın




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder