29 Nisan 2016 Cuma

KO-MEK Sergisinden Kareler - Ahşap Boyama - Nakış - Resim - Dikiş ve Daha Fazlası

Merhabalar arkadaşlar dün Pasta kursumuzun sergimiz için yaptıklarımızı paylaşmıştım.

Bu gün de yine gittiğim kurslardan biri olan nakış ve dikişten çektiğim resimleri paylaşmak istiyorum.

 Henüz gitmediğim ama kesinlikle gitmeyi düşündüğüm ahşap boyama ve resim kursunda yapılan güzellikleri de paylaşmak istiyorum sizlerle.

İnsan bu şık şeyleri görünce hevesleniyor bende yapmalıyım demiyor mu ?

Öncelikle nakış işlerinden çektiğim resimlerle başlayalım bende bu yıl nakış kursuna gittim ve yaptığım şeyleri zaman zaman paylaşıyorum. Bunlarda kursta ki arkadaşlarımın yaptıkları.









 Bunlar da resim kursunda yapılanlar gerçekten harika resimler var hepsini koyamasam da en beğendiklerimi paylaşmak istedim.








Kokulu taşlar da bir harika onları da çekmesem olmazdı.





Bunlarda ahşap boyama kursunda yapılanlar hepsi birbirinden harika olmuş seneye de ahşap kursuna gideceğim belli oldu :)

Sizce de harika değiller mi?





 Fotoğraf çekmeyi sevenlerde buyursun bu kursa kesinlikle zevki bir kurs :)




 Son olarak da Dikiş kursu harika kıyafetler hazırlamışlar gerçekten bende 3 sene gittim bu kursa zor bir iş ama kendi zevkine göre kıyafetler dikmekte çok büyük bir ayrıcalık :)

Gördüğünüz gibi gelinlik bile dikmişler 



 Öncelikle bize bu imkanı sağlayan "KO-MEK" Kocaeli Meslek Edindirme Kurslarına sonrasında bizlere büyük emek veren hocalarımıza Teşekkürler.

Sonrasında da bütün kursiyerlerin ellerine emeklerine sağlık gerçekten çok güzel bir sergi oldu.

Sizde beğendiniz mi?

Yorumlarınızı bekliyorum

Hoşça Kalın


2 yorum: