12 Nisan 2016 Salı

Simge - Yankı - Dinlediklerim




Bu aralar sürekli bir şarkı duyuyorum " Veryansın edemem kadere sevdim bu benim meselem

eğilsem bile devrilmem" diye sözleri olan nereye gitsem bu şarkı arabada,alışveriş

mağazalarında,kafeteryalarda ve daha bir çok yerde.

Özellikle " Neden neden neden" dediği bölümü çok sevdim :)




Ses olarak Simge'nin sesine benzetsem de tam emin olamadım. Miş Miş ile tanıdık bir çoğumuz onu

ama aslında bundan öncesinde Bir albüm yapmış ve Başı dertte,Seni vicdanın affetsin gibi şarkıları

ben çok beğenerek dinliyordum.


Tabi ilk albümü olduğu için çok fazla bilinmiyordu.

 Yıldızı tam anlamıyla miş miş ile parladı.

Şimdi de "Yankı" gerçekten çok güzel bir şarkı ve sözleri müziği Simge'nin sesi,yorumu hepsi iyi

olunca başarıyı beraberinde  getirmiş.


Bundan sonra pop müzikte adını iyice duyuran kendini sesi ve şarkılarıyla kanıtlamış bir kadın

popçumuz daha oldu hadi hayırlısı :)

Yankıyı eminim bir çoğunuz dinlemişsinizdir ama dinlemeyenlere tavsiye ederim :)

Ayrıca ilk albümündeki benim sevdiğim şarkıları da paylaşmak istiyorum sizinle onları da

beğeneceğinize eminim.

Sesini beğeniyorum Simge'nin ve adını bundan sonra daha sık duyacağımızı düşünüyorum.

Sevdiğim şarkıları paylaşmaya devam edeceğim

Şimdilik Hoşça Kalın :)

4 yorum: