21 Nisan 2016 Perşembe

13 Rakamı Uğursuz mudur?



Merhabalar Hayırlı Cumalar Hepinize :)

Bu gün yaptığınız dualarda bana da yer verin emi :)

Benim duam öncelikle kendim,ailem ve sevdiklerim için sağlık ve huzur tabi ki sizinde önceliğiniz bu olsun sağlık her şeyden önemlidir çünkü.

Sonrasına tabi ki barış,kardeşlik şehit vermediğimiz günler diliyorum.

Bu gün ki konum iste 13 rakamı. Bir çok kişi olumsuz olduğunu düşünüyor ama aslında tam tersi.

Türkler ve Müslümanlar için aslında uğurlu bir rakamdır 13.


Neden mi ?

İşte size 3 tane neden

HZ. Muhammed (S.A.V)'in doğduğu yıl   571 dimi

Şimdi toplayalım

5+7+1=13

Türklerin Müslüman olduğu tarih 751

Toplayalım

7+5+1 = 13

İstanbul'un Fethi 1453

Toplayalım

1+4+5+3=13

Gördünüz mü ?

Ne kadar da uğurlu bir sayı :)

Peki siz bazı ülkelerde binaların 13.katının boş olduğunu biliyor muydunuz ?

Bazı ülkeler de ise 13. kattaki dairenin diğerlerinin yarı fiyatına satıldığını?

Neden böyle sizce bunu söylememe gerek var mı bilmiyorum.

Bence nedenini sizde biliyorsunuzdur

Benim ise söylemek istediğim onlar için uğursuz olması normal ama bizim için değil :)

Yani tam tersi bizim için gayette uğurlu :)

13 'ü sevin arkadaşlar

Okuduğunuz İçin Çok Teşekkürler

Tekrardan hayırlı Cumalar diliyorum

Hoşça kalın






4 yorum:

  1. Ben 13ü çok seviyorum.. Neden mi? Ben 13 Ağustos doğumluyum. Kardeşim 13 Eylül. Eşimle 13 Kasımda tanışmıştık. 13 Haziranda ilişkimize yön verdik. 13 Nisanda ilk çocuğumu doğurdum. 2013 yılında ise ikinci çocuğumu doğurdum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo maşallah ne tesadüf Hepsi De 13e denk gelmis:)

      Sil