14 Şubat 2016 Pazar

MERHABA

Merhaba arkadaşlar sayfama hoş geldiniz.

Ben Betül. Kısa süre önce blog açma fikri geldi aklıma bunda blog sahibi olan, kendini baya geliştirmiş ve geniş kitlelere ulaşmış bir arkadaşımın baya etkili olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Öncelikle kendisine beni bu konuda heveslendirdiği için teşekkür etmek isterim.

Blogumuzu açtık peki neler paylaşacağım sizlerle,neler anlatacağım bunlara gelmeden önce size kısaca kendimden bahsetmek isterim.25 yaşındayım,Kocaeli de yaşıyorum,başak burcuyum,okulumu bitirdikten sonra kendimi çeşitli kurslara giderek geliştirmeye çalışıyorum dikiş,nakış,yemek,pasta şimdilik bunlardan birkaçı kendimi her konuda geliştirmeyi ve yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum.

Bloguma gelirsek sizlere kendimce öğrendiğim,yaptığım nakış işlerimi,yaptığım pasta, börek, kurabiyelerin tariflerini ufak püf noktalarını, kullandığım malzemeleri, markaları ayrıca hazır alıp kullandığım ürünlerden memnun kalıp kalmadığı paylaşmaya çalışacağım.

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler;umarım sayfamı beğenirsiniz. olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.


Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder