15 Şubat 2016 Pazartesi

Sarma Tekniği Peçete İşleme - Nakışlarım

 Merhaba arkadaşlar bu gün sizlere ilk paylaşımımı el nakışı kursunda yaptığım kasnakla kendi ellerimle işlediğim 6 adet peçetemi paylaşmak istedim. Nerede kullanacağım tam belli değil aslında kumaş pazarında bulduğum kenarları ayarlanmış şekilde satılan bu 6 kumaşı buldum ve değerlendirmek istediğim.Hepsini farklı şekilde,nakış dergilerindeki modellerden bulup çizdim.



 Peçetelerim de  demet'in iplerini lila pembe,yeşil ve anchor  marka sim kullandım.                        
Çiçeklerin içini yan resimdeki ufak şeffaf  halkaları kullanarak simle kapladım.
Dallarını iğne ardı denen teknikle sim kullanarak işledim onun dışında çiçekler ve yaprakları sadece içlerini doldurdum.
 İki teknik iğne ardı ve sarma kullanarak basit şekilde ve çok vaktimi almadan bitirdim.

Kumaşı mı pazardan çok uygun fiyata aldım,iplerim de gayet uygun yaklaşık 20 liraya mal ettim diyebilirim.

Umarım  yazımı beğenirsiniz.

Hoşça Kalın

2 yorum: