26 Mart 2018 Pazartesi

Resim Çalışmalarım


Merhaba canlar, resim yapmaya tüm hızımla devam ediyorum. :)

Basit,ufak bir resim yaptım. İnternet de görüp çok beğendim bu resmi yapmak istedim. Ufak bir model olduğu için ve 30x30 ufak bir tuvale yaptığım için iki günde bitirdim. İki gün fazla bile bilen hemen bitirebilir bu işi ama yeni öğrenen biri olarak iki günde iyi bir süre sanırım. :)

Çok sevdim ben bu işi gördüğüm resme  baya benzete bildim :) Resim hocam daha büyük tablolar yapmamı daha zor modeller seçmemi istiyor ama ben böyle minik şeyleri çok seviyorum sanırım.

Hocamı kırmamak için ve kendimi zor işler yaparak daha da geliştirmek istediğim için şu an 50x70 bir tuval aldım ona başladım. Bakalım bitince onuda paylaşırım sizinle fakat bu ufak tuvallere  ve minik modellere de devam edeceğimden şüpheniz olmasın. :)



Bu arada benim yaptığım işleri görüp resim yapmaya heveslenen,resim kursuna gitmeyi düşünen kişileri görünce çok mutlu oluyorum. Diğer resim paylaşımlarım da da dediğim gibi çok zevkli bir hobi ayrıca kurs ortamımız da çok güzel hocamız, arkadaşlarımız, ortamımız hepsi ayrı güzel.


Ayrıca resmimin ve kursta kullandığım masa örtüsünün aynı olmasında ki tesadüfe kaç puan :) Bilinçli olsa bu kadar olmazdı sanırım.

 Daha güzel resimler yapmak ve  paylaşabilmek dileğiyle.

 Şimdilik benden bu kadar.

HOŞÇAKALIN :)

15 yorum:

  1. Emeğinize sağlık çekilişime beklerim😊

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık,çok hoş görünüyor👍

    YanıtlaSil
  3. ne güzeeel maşallah sanaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Ne güzel çizmişsin :) emeğine sağlık tatliş olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. baak son yazıma amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım canım çok sağol desteğin için😍😘

      Sil
  6. Ziyarete geldim guzel paylasimlarinizi takibe aldim banada beklerim

    YanıtlaSil
  7. Deeptone'dan selamlarla merhabalar :)
    Son paragrafı okumadan önce ikinci resmi büyüterek bir süre baktım; masa örtüsü de resme mi dahil diye :)

    YanıtlaSil