13 Mart 2018 Salı

Etamin İşi Seccade'm - El Emeklerim


Merhabalar kızlar :)

Sizle bu gün severek işlediğim seccade'mi paylaşmak istedim.

Gerek rengi gerek modeli ile çok severek ve beğenerek işledim. Uzun zamandır el işi paylaşımı yapamadım malum resim kursuna başlayınca biraz bu işleri yavaşlattım. Aslında bu işe başlayalı epey oldu ama gayet yavaş ve relax şekilde işledim diyebilirim 


Gerçi geç bitmesinin sebeplerinden biri de seccadelik kumaşın deliklerinin çok sık olması bütün kumaşlar böyle olmuyor bazılarının delikleri daha büyük oluyor fakat bunda daha şık duruyor işlediğimiz model gözleriniz  iyi görüyorsa böyle sık kareli kumaşları tercih etmek daha güzel bir sonuca ulaşmamızı sağlayacaktır ama yine tercih meselesidir :)


Seccade işlemek çok zevkli olsa da astarlama kısmı biraz sıkıcı bide güzel dursun diye ben içine elyaf koydum onu ayrı dik astarı ayrı dik tabi önce teyel al sonra onları sök falan o olaylar beni biraz sıkıyor. :)
Neyse ki onuda bir şekil halledip güzel bir iş çıkarmanın mutluluğu ile şimdi sizlerle paylaşıyorum. :)
Umarım beğenirsiniz.




Gelelim yine her zaman yaptığım gibi işin maliyet kısmına
Seccade kumaşı - 25 lira
İplerim 4 adet tane fiyatı - 4,5 lira
Astar - 10 lira
Elyaf - 6 lira 

Bu arada ben Domino marka 12 numaralı ipleri kullanıyorum. 


Konu ile ilgili merak edip sormak istediklerinize hazırım buradayım canlar :) Yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdilik Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder