14 Mart 2018 Çarşamba

Yağlı Boya Çalışmalarım

   


Merhabalar bir tuvali daha bitirmenin mutluluğu ile yazıyorum :)
Resim yapmaya başlayalı çok olmadı biliyorsunuz ama büyük bir aşk ve sevgiyle bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Çok güzel yapıyorum diyemem ama azıcık ucundan kendimde ilerleme görüyorum yaptıkça güzelleştiğini hissediyorum ve bu beni mutlu ediyor.

Gerçekten istedikten sonra insan oğlunun yapamayacağı şey yok derler buna bende inanmaya başladım. inşallah zamanla daha güzel işler çıkacak ortaya inanıyorum. Tabi bunda hocamın emeği büyük kendisi çok iyi çok ilgili bir öğretmen ve onun sayesinde güzel gidiyor her şey.



Tabloma gelecek olursak resimleri genelde pinterest üzerinden buluyorum çok güzel resim çalışmaları var genelde manzara resimleri seviyorum ve özellikle karlı resimler hoşuma gidiyor. Kış mevsimini seven biri olarak karlı tablo seçmiş olmak zaten şaşırtıcı olmasa gerek :)

Hatta bir tane daha karlı yapmak istiyorum ama kursta ki arkadaşlar başka şeyler yap diye ısrar edince sanırım bu sefer değişik bir manzara resmi yapacağım. :) He arada küçük tuvaller alıp basit çalışmalarda yapmak istiyorum ki birine başladım bile çok şık bir şey bitince onuda paylaşacağım.

Resim yapmak beni inanılmaz mutlu eden bir olay kendimi çok iyi hissediyorum içinde resme karşı ilgisi olanları mutlaka bir resim kursuna gitmesi konusunda teşvik ediyorum. :)

Resmimin son halini de en alta bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz. İyi,kötü her yoruma açığım yorumlarınızı bekliyorum. Daha güzel resimler yapmak dileği ile şimdilik benden bu kadar.






2 yorum:

  1. Bende seneye inş. gitmek istiyorum.Resim de çok hoş görünüyor emeğine sağlık,okurken çok canımı çektirdin kayıtlar başlasada bir an önce gitsem demeye başladım:))

    YanıtlaSil
  2. Öyle mi çok sevindim git mutlaka bu arada teşekkür ederim ❤️

    YanıtlaSil