3 Mayıs 2018 Perşembe

Kanaviçe Küçük Havlu'm


Merhaba Kızlarrrr :)

Kanaviçe işlemeye devam eden ben yine küçük bir havlu işledim. Malum resim kursuna da gittiğim için kanaviçe işlerim biraz askıda kalıyor hemen bitiremiyorum bir çok şey yaptım da zaten kanaviçe işinden artık biraz zevkine işliyorum diyebilirim. 
Bu sefer genelde pek kullanmadığım mavi rengini kullanarak işledim pembe ile buluşunca güzel oldu diye düşünüyorum. Sonrasında kenarlarını siyahla da geçince gerçekten bambaşka bir havası oluyor. Öncesi ve sonrası şeklinde koyuyorum resimlerini zaten. Umarım beğenirsiniz. :)


                                                                   







Gördüğünüz gibi siyahla kenarları geçtiğim zaman çiçekler daha da belirgin ve gösterişli oldu. Eskiden böyle yapmıyordum tabi bütün şablonlar bu şekilde olmuyor ama bence en güzel hali böyle daha belirgin ve gösterişli olsun istiyorsanız kesinlikle böyle çevresini geçin :)


Havlu'mun tamamı da böyle bir büyük model yanlarına ufak ufak çiçekler daha sade ve daha şık oldu diye düşünüyorum ortadaki şablondan 3 tane de yapabilirdim ama çok abartılı ve çok dip dibe olacaktı ufak çiçekler daha iyi oldu gibi.


Yakın çekimlerden  sayıları anlayıp uygulaya bilirsiniz diye düşünüyorum ama ayrıca şablon isteyenler için paylaşım yapabilirim.

Bu arada beni instagram sayfamdan da takip edebilirsiniz orada daha çok paylaşım yapıyorum.

@bayansekerrblog instagram hesabım oraya da hepinizi beklerim.

SEVGİLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder