15 Mart 2018 Perşembe

Bu Aralar Neler Dinliyorum

Severek yazdığım yazıların başında müzik geliyor :) Bu aralar neler dinliyorum yazıları en sevdiklerimden. Yeni çıkan ya da eskilerden olsun bazen bazı şarkıları çok fazla dinleriz bu  ara favorilerim hangileri merak edenler buyursun yazıma efendim. :)

Oğuzhan Koç - İyi Sanıyorlar

Oğuzhan Koç'un şarkılarını zaten çok severim buda gerçekten çok güzel ve sesini daha iyi gösterdiğini düşünüyorum bu şarkıda :)




Güven Yüreyi - Başka Biri

O Ses yarışması ile tanıdık kendisini  sesi gerçeten çok güçlü bu şarkıda çok güzel olmuş sürekli dilimde.


İdo Tatlıses - Sen

Sürekli dinlediğim ve dilime dolanan şarkılardan biride İdo'dan geldi güzel şarkılar seçiyor aferin :)



Öykü Gürman - Kül Oldum

Gerçekten çok güzel bir ses, şarkı desen başka yerlere götürüyor insanı dinlemeye doyamadıklarımdan. Ayrıca ,Sen Anlat Karadeniz dizisini izlemiyorum ama o sayede sevilen bir şarkı oldu. Bu ara her yerde duyuyorsunuzdur.



Merve Özbey - Güvercin

You tube kanalı açan Merve Özbey bol bol video paylaşıyor,benim en sevdiğim bu sürekli bu şarkıyı dinliyorum. :)



Aysel Yakupoğlu - Gün Gelir

Yine Sen Anlat Karadeniz sayesinde büyük kitleye ulaşan şarkı. Dinlemekten büyük keyif alıyorum çok naif bir ses ve yorum.



Sıla - Ağla Halime

En sevdiğim şarkılardan biridir eski ama eskimeyenlerden Sıla da kendi tarzına göre gayet iyi yorumlamış.



Güzel sesler güzel şarkılar öneri ve tavsiyeler alınır.

Müzikle kalın Hoşçakalın :)








4 yorum:

  1. hepsini de merak ettim teşekkürler liste için :)

    YanıtlaSil
  2. heeey koç ile gürmanı hep dinliyom ben de. senin bu listeyi de dinleyim heyoooo :)

    YanıtlaSil