23 Şubat 2018 Cuma

Çukur Dizi Müzikleri


Bu sezon severek izlediğim dizilerden biri de Show Tv de yayınlanan Çukur dizisi. Bir çoğunuz izliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum. Güzel, kaliteli bir yapım olduğunu düşünüyorum. Aras Bulut zaten sevdiğim bir oyuncu gayet yetenekli olduğunu düşünüyorum onun dışında diğer oyuncularda öyle ama benim bu gün bahsetmek istediğim konu dizi ya da dizinin konusu değil dizinin bence bu kadar sevilmekte ki büyük payı olan müzikler.

Dizide hem eskilerden hemde sırf bu dizi için yapılmış şarkılar bulmak mümkün tarz olarak da bazen bir türkü dinliyorsunuz etkileniyorsunuz bazen rap bir şarkı ile canlanıyorsunuz. Yerli yerinde konuya cuk oturan şarkı seçmede bu dizi kadar başarılısını görmedim.


Örneğin eskiden beri bilinen Mihriban şarkısı şimdilerde bir patlama yapmış durumda her yerde bu şarkıyı duyar oldum,onun dışında Ceylan Ertem'in söylediği Zalim şarkısı benim bu ara sık sık dinlediğim ve diziye de çok yakışan bir şarkı olmuş.

Onun dışında yine rap şarkılar diziye gerçekten ayrı bir hava veriyor rap şarkıların dizilerde kullanılıyor olması hoşuma gidiyor. :) Özellikle Gömün Beni Çukura şarkısı çok iyi  yine son bölümlerde Bu Hayatın Heyecanı Yok diye bir şarkı çalıyor oda çok hoşuma gidenlerden oldu.

Kısacası dizi ve dizi müzikleri ile bu sezona damga vuran işlerden biri oldu bana kalırsa İçerde dizisinden daha iyi bir senaryosu var. :) Umarım İçerde dizisi gibi bir sezon sürmez diyorum ve hala izlemeyenlere tavsiye ediyorum.

Bu günlükte benim söyleyeceklerim bu kadar. Kendinize iyi bakın gençler  hadi Selametle :)




1 yorum:

  1. ucundan kıyısından bilinen yaşamlara geniş bir bakış olmuş ben de çok beğenerek izliyorum müzikler muhteşem.

    YanıtlaSil