21 Mayıs 2018 Pazartesi

Yıldız Tilbe - Yıldızlı Şarkılar





Beni çok heyecanlandıran bir albümden bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır bekliyordum zaten nihayet çıktı.
Başlıktan da anlayacağınız gibi Yıldız Tilbe'nin proje albümü Yıldızlı Şarkılar albümünden bahsediyorum.

Kesinlikle alınması gereken albümlerden  biri olduğunu düşünüyorum,zaten Yıldız Tilbe'nin bütün şarkılarını severim gerçekten söz ve beste anlamında bu ülkenin en önemli müzik insanı diye düşünüyorum üstelik eğitimli olmadığı halde böyle güzel besteler yapabilmek herkesin harcı değildir, bütün bunlara rağmen mütevazı ve içten biri. Sesine zaten kimse laf söyleyemez tartışılmaz bir gerçek.



Gelelim albüme tam 4 CD den oluşan toplamda 40 şarkılık albümde kimler yok ki hem eskilerden hem yenilerden en güzel sesler kendilerine göre şarkıları çokta güzel yorumlamışlar. Naçizane bir Ebru Gündeş hayranı olarak onunda olmasını isterdim ama neyse :)

Hemen şuracığa albümde kimler var ve hangi şarkıları söylemişler bırakıyorum. :)

Favorilerimi söyleyeyim diyorum ama seçmekte zorlanıyorum çünkü yarısından fazlasını beğendim. Yinede adettendir diye ilk 5 yapıyorum sizler için.

Merve Özbey - Vuracak
Edis - Buz Kırağı
Simge Sağın - Zaten Aşıktım
Sibel Can - Emi
Zerrin Özer - Ama Evlisin

Gerekten seçmekte zorlandım çünkü Gülşen,Oğuzhan Koç,Derya Uluğ, İlyas Yalçıntaş,Niran Ünsal,Linet,Berkay,Elif Kaya,Hande Yener,Serkan Kaya, Aleyna Tilki hepsi de güzel söylemişler :)

Dediğim gibi çok güzel bir albüm mutlaka dinlemelisiniz. Şuracığa da Albüm tanıtım videosunu bırakıyorum. İyi dinlemeler



Şimdilik benden bu kadar

HOŞAKALIN :)

1 yorum: