24 Mayıs 2018 Perşembe

Resim çalışmalarım


Merhabalar arkadaşlar, bu günde size yine resim çalışmalarımdan paylaşmak istedim. Bu resmi bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak yaptım. :)

Kendisi Ülkücü bir arkadaşım böyle şeylere bayılıyor,bende hem sevdiği bir şey olsun hemde kendi el emeğimle bir şeyler yapmak istediğim için böyle bir resim uygun gördüm. :)

İlk kez bir hayvan figürü çalıştım benim yazılarımı takip edenler bilir bu yıl resim kursuna başladım ve hiç resim deneyimim yoktu yeteneğimin olduğunu düşünmüyordum ama isteyince ve çalışınca oluyormuş :) Yani mükemmeli başaramasak bile en azından iyiye doğru yol alabiliyoruz sanırım. :)


Velhasıl çok fazla vaktim olmadığı için küçük bir tabloda çalıştım ve 2 kurs gününde bitirdim. Önce tuvalimi komple siyaha boyadım sonra şeklimi çizip sarı parlak simli bir boya almıştım bu resme de uyacağını düşünüp boyadım.

Bu arada belki merak edenler olur :) arkadaşımın doğum gününde kendisine bu resmi verdim ve çok beğendi.
Umarım sizde beğenirsiniz biliyorsunuz eleştiriye açığım daha güzel olabilirdi falan diyebilirsiniz Kızmam kırılmam çünkü bende daha iyisi olacağını biliyorum ve daha iyisi için çalışıyorum.

Şimdilik benden bu kadar daha güzel resimlerde görüşmek üzere bendeki gelişmeleri görmek için ara ara sayfamı ziyaret etmeyi unutmayın.

Sevgiyle kalın :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder