30 Mayıs 2018 Çarşamba

Marie Claire Paris Parfümlü Vücut Spreyi


Merhaba kızlar size bu gün severek kullandığım vücut spreyinden bahsedeceğim. Daha önce sık sık bu tip yazılar yazdım, eski yazılarımı okuyanlar bilirler kokuları çok sevdiğimi parfümlerin  yanı sıra çokca vücut spreyi alıp kullandığımı.

Daha önceki yazdığım vücut spreylerine şimdi bunu ekliyorum. Öncelikle kendisi ile  A-101'de karşılaştım ilk olarak aynı markanın aynı kokusunun deodorantını aldım diğer kokularını pek beğenmedim ama tabi zevk meselesi benim favori kokum NUDE SOUL VANİLYA & FREZYA oldu. Sonrasında vücut spreyini de almak istedim.



Gerçekten güzel ve kalıcı bir kokusu var. Ayrıca Saç Şampuanı, Saç Kremi,Vücut Kremleri de mevcut onları henüz kullanmadım ama vücut spreyi ve deodorantı öneririm. Bulmanızda edinmenizde zor değil zira A-101 marketleri her yerde mevcut,fiyat olarak da gayet uygun 10 lira civarlarında.

Malum yaz ayları geldi havalar ısındı hepimiz doğamız gereği terliyoruz bu yüzden deodorant ve vücut spreylerinin kullanımına özen göstermemiz gerekiyor. Zira özellikle toplu taşıma alanlarında kötü kokulara maruz kalabiliyoruz. Şimdi bunları yazarken Orhan Gencebay'ın oynadığı reklam filmi geldi aklıma burunların selameti için diyor ya hani :) aynen öyle.

Neyse nereden nereye geldim yine :) sonuç itibarı ile ben bu kokuyu severek kullanıyorum denk geldiğinizde almanızı naçizane tavsiye ederim.

Şimdilik Hoşçakalınnnn :)

9 yorum:

  1. Vanilya kokusu genelde hoşuma giden bir koku. Rastlarsam bir test edeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Manolya& misk baymı,bayanmı acaba?

    YanıtlaSil
  3. Bende almayı düşünüyorum inşallah bitirene kadar kullanırım👍

    YanıtlaSil
  4. Bu vücut parfümünün erkekler için olanı varmi

    YanıtlaSil
  5. Erkekler icin olanı varmi

    YanıtlaSil
  6. Vanilya frezya kokusunu hiç bir yerde bulamıyorum nerede bulabilirim?

    YanıtlaSil
  7. Hiç bir yerde bulamıyorum nerde satılıyor lütfen soyleyin

    YanıtlaSil