7 Kasım 2016 Pazartesi

Vizyona Girmesini Merakla Beklediğim Film - GÖRÜMCE


Merhabalar sizlere bu gün vizyona girmesini merakla beklediğim Görümce filmden bahsetmek istiyorum.


Normalde zaten komedi türündeki filmleri izlemeyi seviyorum ve Gupse Özay'ın kafasına da bayılıyorum hem güzel işler yapıyor hemde oyunculuğu süper.

Kasmadan güzel görünme derdi olmadan rolünün hakkını verebilmek için şekilden şekile giriyor bu genç yaşına rağmende çok güzel işler başarıyor. Daha önceki Deliha filmide gayet başarılıydı bu daha da güzel olacak gibime geliyor.

Zira filmin konusu çok güzel gelin görümce hikayesi ve sevgilisiyle ablası arasında kalan bir kardeş acayip üzerine geyik yapılacak bir konu ki bununda sonuna kadar hakkını vereceğine inanıyorum.


Film 2 Aralıkta vizyonda olacak çok gitmek istediğim bir film bu aralar beni en heyecanlandıran film bu oldu şahsen :)

Ayrıca Gupse Özay'ın dışında filme gitme sebeplerimden biride Buğra Gülsoy kendisini hem görsel olarak hem oyunculuk performansı olarak çok beğeniyorum.

Velhasıl komedi filmlerini sevenler için güzel bir tavsiye olsun :)

Buda yayınlanan fragmanı bu kısacık görüntülere bile ben çok güldüm :)






Okuduğunuz için teşekkürler

Hoşçakalın 

2 yorum: