11 Kasım 2016 Cuma

Demet Akalın - Rakipsiz 2016 - 20.Yıl Albümü - Dinlediklerim



Merhabalar pop müzik sevenlerin ve özellikle Demet Akalın hayranların merakla beklediği Akalın albümü Rakipsiz 7 Kasım itibari ile müzik marketlerde yerini aldı.

 Müzik hayatında 20 yılı geride bırakan şarkıcı bu albümde de yine bir çok isimle çalıştı. Daha önceden olduğu gibi yine Gökhan Özen,Sinan Akçil,Ayla Çelik,Gökhan Tepe,Berkay gibi isimlerin yanı sıra bu albümde Berksan,Buray ve Gülşen şarkılarını da seslendirdi.

Ben bütün şarkıları dinledim toplamda 16 şarkıdan oluşan albümdeki bütün şarkıları beğendim tabi ki bazıları çok güzel bazıları az güzel ama hepsi geçmeden dinlenecek şarkılar.


Bazı şarkılar ilk dinlemede kendini sevdirir bazıları dinledikçe o yüzden bazı yorumları okudum güzel değil beklentimiz fazlaydı sonuçta 20.yıldı diye ama aşağı yukarı her albümünde böyle şeyler söyleniyor fakat yine en çok dinlenen oluyor buda bir gerçek. :)

Kendisine çok büyük bir hayranlığım olmamasına rağmen başarısı,çalışkanlığı ve azmi taktir edilir. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler .

Bu arada şunu da söylemek lazım bu sıralar genelde bir iki şarkılık albümler yapılırken tam 16 şarkılık albüm yapmakta yürek ister :)





Gelelim albümdeki şarkılara

1. Hayalet - Söz,müzik Gülşen'e  ait ilk klipte bu şarkıya çekilecek bu gün yarın yayında olması bekleniyor. Bence çok güzel bir şarkı.

2. Nazar - Bir Gökhan  Özen şarkısı bu şarkıda benim hoşuma gitti ve tutacak bir şarkı olacaktır.

3. Altın Kafes - Şu an için düşüncem idare eder olacak ama dinledikçe severim belki de :)

4. 50 Cevapsız Arama - Berksan şarkısı fena bir şarkı değil ama çok kısa 3 dakika bile sürmüyor :)

5. Damga Damga - Söz müzik kime ait bir bilgiye rastlamadım ama çok çok hoşuma gitti klip gelebilecek şarkılardan olur diye düşünüyorum naçizane :)

6. Gazino - Bu şarkıya ba- yıl - dım öne çıkacak bir şarkı olacaktır olmalı da çok eğlenceli bir şarkı olmuş :)

7. Ah Ulan Sevda - Ayla Çelik ve Gökhan Tepe şarkısı ki bu ikili son dönemde gerçekten güzel şarkılar yapıyorlar buda sevilen bir şarkı olacaktır.

8. Vereceksen Ver yine bir Ayla Çelik şarkısı bu şarkı da albümdeki favorilerimden :)

9. Bu Defa Son - Buray'a ait bir şarkı hani şu "Sen sevda mısın yoksa yalan dolan" şarkısını söyleyen güzel şarkılar yapıyor bu çocuk :)

10. Cinayet - Gökhan Özen şarkısı ama ben bu şarkıyı ilk dinlediğimde hiç sevmedim ama dinledikçe çok hoşuma gitti kesin kliplenecektir :)


11. Dürbün - Sinan Akçil şarkısı kliplenecek çok dinlenecek bir şarkı olacağı kesin.

12. Rakipsiz - Albüm adını taşıyan şarkı bu da Akçil şarkısı eh idare eder :) Başları güzel ama nakarat bana biraz basit geldi :)

13. Kaybedenler Kulübü - Gökhan Özen şarkısı 10 üzerinden 6,5 dan 7 veriyorum :)

14. Hürmetler - Demet Akalın'ın meşhur giderli şarkılarından olacaktır :)

15. Tabu - Bu çok güzel bir slow şarkı sözleri müziği çok güzel ama Demet Akalın'ın sesine pek gitmemiş daha güçlü bir ses söylese daha güzel olurdu gibi Ebru Gündeş gibi mesela.

16. Efeler - Buda bir Ayla Çelik şarkısı ve buda benim favorilerimden kesin kliplenmeli. Dinlediğim ilk anda dilime dolandı.



Dinlediğim kadarıyla kendi fikirlerimle yorumladım sizler ne düşünürsünüz bilmem.

Keyifli dinlemeler


Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşçakalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder