27 Kasım 2016 Pazar

Ceylandan 2016 - Yeni Albüm - Dinlediklerim


Merhabalar arkadaşlar birde benden dinleyin kervanına sevgili Ceylan'da katıldı. Yeni albümü Ceylandan 2016 albümünde birbirinden güzel arabesk ve türkü tarzında eserler seslendirdi.

Ben Ceylan'ın sesini gerçekten çok beğeniyorum,insanın içine işleyen bir sesi var söylediği her şarkıyı gerçekten çok güzel yorumluyor.

Albümde 13 şarkı var ilk şarkı   "Bana biraz zaman lazım" ilk klipte bu şarkıya çekildi. Harika ötesi bir şarkı ve bir çok yerde duymaya başladım bile.

Dinleyin beğeneceğinizi düşünüyorum :)



Onun dışında Yıldız Tilbe'den   Hastayım Sana

Hakan Altun'dan Gönül Yarası

İbrahim Tatlıses'den Kal benim için

Deniz Seki'den dinlediğimiz Adaletsiz seçim

Orhan Ölmez'den dinlediğimiz Gelsene gibi şarkıların yer aldığı albüm bence gerek şarkılar ile gerek Ceylan'ın sesi ve yorumu ile dinlenesi bir albüm olmuş.

Sadece bana göre basit ve gereksiz tek şarkı Minnoş şarkısı ama oda eğlenceli bir şarkı olduğu için Ceylan genelde bu tarz şarkılara da yer veriyor. Daha öncede "Entarisi dım dım yar" şarkısını söylemişti :)

Bu arada Ceylan'ın bu zamana kadar söylediği şarkılarda favorilerim.


                                                                  1. Melese



2. Ah Gönlüm


Okuduğunuz için teşekkürler

Müzikle Kalın Hoşça Kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder