22 Şubat 2018 Perşembe

Farmasi Sıgnora Sapphıre Parfüm - Sevdiğim Kokular



Merhabalar kızlarrr :) sık sık yazı yazmak istesem de bir türlü oturamıyorum şu bilgisayarın başına. Bu gün şeytanın bacağını kırdım ve size güzel bir parfümden bahsetmek istedim.

Öncelikle bu aralar Farmasi baya gündemde gerek içinde alkol olmaması gerekse hayvanların üzerinde denenmiyor olması  gibi bir çok konuda tavsiye ediliyor. Bir kaç ürününü de denedim memnun kaldım fakat ilk kez Farmasi'den bir parfüm aldım. Bir çok parfümü var fiyatları da gayet uygun ama kokuları hakkında pek bir fikrim yoktu.

Farrmasi yapan bir arkadaşım fazladan sipariş vermiş bu parfümlerden bu arada Sıgnora parfümün sanırım 6 farklı versiyonu var bir kaçından getirmiş bende bilmediğim bir kokuyu sipariş vermekten kaçınıyorum bir kaç kez hayal kırıklığına uğramışlığım olmuştu çünkü kokuyu bilip,beğenip almak gibisi yok. Kokladığımda tam benlik olduğunu düşündüm şimdi severek kullanıyorum.



Şimdi size kokunun içerisinde bulunanlardan bahsetmek istiyorum ki fikir sahibi olun. :)

Çiçeksi & Meyveli

Karpuz,elma çiçeği ve kırmızı meyveler
Kalp notasında kayısı,şakayık,hanımeli
Dip notalarda misk ve bonbon şekerler diye yazıyor.

Pozitif,dinamik ve orijinal kadınların kokusuymuş :)

Esasında ben şekerli kokuları çok sevmem ama niyeyse bunu beğendim çok ağır bir koku değil zira ağır kokuları sevmiyorum. Kalıcılığı da gayet iyi 50 ml olmasına rağmen şişesi ufak ve bu çantada taşımak açısından güzel bir durum. Ayrıca kutu olarak karton değil metal bir kutunun içinde geliyor onuda sevdim. Makyaj fırçalarını falan koymak için kullanılabilir.

Arayı fazla uzatmadan en yakın zamanda görüşmek dileği ile şimdilik söylemek istediklerim bu kadar. :)

Mis kokulu ve Mutlu günler dilerim :)

HOŞÇAKALIN


4 yorum:

  1. Bende Glamorous parfümünü kullanıyorum.O da güzel bir koku.
    Ağır ve şekerli kokuları bende pek sevmem ama bu parfüm de aklımda olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Senin dediğinde benim aklımda bulunsun 😊 sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler geleceğim inşallah sevgiler😊

    YanıtlaSil