14 Mart 2017 Salı

Kanaviçe Çerçevelerim - Make Up - El Emeklerim


Beni ancak kanaviçe sevenler anlar zira sürekli şablon bakınışındayım gerek internette gerek dergilerde gördüğüm güzel modelleri uygulamaya bayılıyorum.

Bu şablona tam anlamı ile bayıldım görür görmez hemen yapmalıyım diye düşündüm ve hemen kolları sıvadım tabi. :)

 Bazı modeller basit bir günde bile biterken bazı modeller çok zaman alabiliyor ben bu işi yaklaşık bir haftada bitirdim günde nereden baksan 4 belki 5 saat işledim ama sevince sıkılmadan zevkle yaptım.

Üstelikte kendime değil yeter gari hep kendime yaptığım dedim çok sevdiğim blog hayatına girmeme vesile olan blogger,youtuber arkadaşım için işledim. Kendisi genelde makyaj,kozmatik tarzı yazılar paylaşımlar yaptığı,makyaj yapmayı sevdiği ve bence çok iyi yaptığını ;) için şablonu görünce bunu arkadaşıma yapmalıyım dedim.




Kim mi o derseniz  ? BenRujumVeAllığım blogunu,instagramını takibe alabilirsiniz. Sadece kozmatik değil kişisel bir blogger o her şeyi yazıyor çok faydalı bilgiler edinebilirsiniz.

Dediğim gibi blog hayatına girmeme vesile olmuş bana bu konuda çok yardımcı olmuş ve hala da olmaktadır.
Hatta bu yaptıklarımı sipariş alarak satmam konusunda da teşvik etmektedir  ki bende yakın bir zamanda bunu gerçekleştirmek için paçaları sıvayacağım bakalım :) Hayırlısı diyelim.

Eğer yapmayı düşünür iseniz şablonunu gönderebilirim arkadaşlar.

Bu arada benim instagram adresim @betulfidan41 şablonu DM den gönderebilirim.

Umarım beğenirsiniz.

Okuduğunuz için Teşekkürler.

Hoşçakalın :)



4 yorum: