19 Mart 2017 Pazar

Bim'den Aldığım Siyah Nokta Bandı - Alışveriş Önerilerim



Merhabalar arkadaşlar bu gün size Bim'den aldığım siyah nokta bantlarından bahsetmek istiyorum. Siyah noktalarından rahatsız olanlar bununla ilgili bir çok ürün kullanmışlardır,kiminden memnun kalmış kiminden umdukları beklentiyi görememişlerdir. Bende kendimce araştırmalarım sonucunda Bim'lerde bulunan "Rituel de Becaute" isimli siyah nokta burun bantlarından güzel sonuçlar alanları çok duydum. Hatta kullanıcı yorumlarından tutun da youtuberların videolarını izledim ve gördüm ki genelde bu ürünü önermişler,memnun kaldıklarını söylemişler.

Bende gittim aldım ve hemen denedim çokta memnun kaldım bu kadar insan yanılıyor olamazdı zaten beklentiminde karşılığını aldım. Üstelik fiyatıda çok uygun 4.90 gibi bir fiyata aldım, içerisinde 6 adet bantı var. Sadece burun bandı mevcut ve zaten genelde rahatsız olunan ve en çok siyah nokta bulunan yer burnumuz. Yüzümüzdeki diğer bölgeler içinde olan başka markalar var fakat diğer bölgeler için çok kullanılmıyor sahsen benim en sıkıntılı yerim burnum:)




Mükemmel sonuç almak için duştan çıktıktan sonra uygulamanız tavsiye ediliyor. Kullanma talimatları arkasında yazıyor ve mutlaka yazıldığı gibi uygulayın. Yazıldığı gibi uygulamazsanız sonuç beklediğiniz gibi olmaya bilir.


Burun bandını aldığınız zaman zaten okursunuz talimatları ama en önemli şey ;nemli bir yüze uygulamak, iyice bastırarak yapıştırmak, 15 dakika beklemek (iyice kuruması adına ben 20 dakika bekledim) ve bant iyice kuruduktan sonra yavaş yavaş çekmek.


Boya,koruyucu ve paraben içermediğinide not düşmüşler.

Bu ürünü haftada 2-3 kere uygulayabilirsiniz.

Bir çok kişi bu bantları duymuştur hatta kullanmıştır ben biraz geç kalmış olabilirim ama benden duyuyorsanız şayet tavsiye ediyorum arkadaşlar güzel sonuçlar alacağınıza emin olun. Eğer iyi sonuç almayanlar varsa talimatları pek doğru uygulayamamış olabilirler.

Keşke bu siyah noktalardan kökten kurtulmanın bir yolu olsa tekrar tekrar çıkması sinir bozucu oluyor. sizinde siyah noktalardan kurtulmak için kullanıp memnun kaldığınız ürünler varsa benimle paylaşırsanız sevinirim.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder