28 Ekim 2016 Cuma

Altan Çetin - Sahibinden - En Hit Şarkılar - Dinlediklerim



Merhabalar söz yazarlığı ve besteleriyle tanıdığımız ismini bilen bilir ama bilmeyen de illa ki bir şarkısını bilir bir isimden bahsedeceğim bu gün sizlere.

Altan Çetin'den bahsediyorum her şarkısı hit kime şarkı verdiyse o şarkı sayesinde bir yerlere gelmiş, örneğin Hande Yener bana göre Hande Yener'i  Hande Yener yapan isimdir Altan Çetin ki ben geçenlerde Hande Yener'in en son albümüyle ilgili yazı yazdığımda da aynı şeyleri söylemiştim.

Şimdi sizlere hangi şarkılar bunlar onları söyleyince sizde bana hak vereceksiniz.

Yalanın batsın,Yoksa mani,Kırmızı,Acı Veriyor,Ecele etme gibi bir çok başarılı şarkının imzası Altan Çetin'e aittir.


Zaten söz yazan ve özellikle beste yapabilen insanlara üretken insanlara hayranlığım vardır. Söz yazabilmek bir nebzede beste yapabilme yeteneğim olsun çok isterdim.

Lafı daha da kaynatmadan sadede geleyim. Söz ve besteleri kendine ait hit olmuş şarkıları sonunda kendi sesinden dinleyebiliyoruz. 11 hit şarkıdan birde sahibinden dinleyin diyerek Sahibinden isimli albüm yapmış. Çokta iyi etmiş Remix versiyonları var ve ben albümü çok beğendim dinlemenizi tavsiye ederim.


Albümdeki Şarkılar

1 Aleni Aleni   Yakın zaman önce Vokal Konak söyledi.

2 Kırmızı  Daha önce Hande Yener seslendirdi.

3 Sen yoluna ben yoluma ( Balon) Hande Yener

4 Kabul  Emrah yorumuyla dinlemiştik.

5 Acı Veriyor Hande Yener

6 Acele Etme Hande Yener

7 Yoksa Mani Hande Yener

8 Yalanın Batsın Hande Yener

9 Unuturum Ebru Gündeş yorumuyla dinlemiştik.

10 Yok Yere İzel yorumuyla dinlemiştik

11 Bak Gör

Gördüğünüz gibi çoğunu Hande Yener kapmış daha öncesinde. Ben 11 şarkının 11'ini de çok beğendim remix versiyonları da çok güzel olmuş.

Özellikle paylaştığım şarkıları dinleyin bomba parça :)


Yazımı okuduğunuz için Teşekkürler

Yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder