17 Mayıs 2016 Salı

Niran Ünsal - Dediğim Dedik - 2016 Albümü - Dinlediklerim


Merhabalar bu aralar bir çok yeni albüm çıktı piyasaya ve hepsini elimden geldiğince dinleyip sizleri de haberdar etmeye çalışıyorum.

Niran Ünsal'ın özel hayatında medyada da gündeme gelen bir çok haberi oldu kapandı açıldı vesaire bir çok şey oldu ama ben sadece sesi ve şarkılarıyla ilgileniyorum onun dışı açıkçası beni bağlamıyor.

Sesini ve şarkılarını beğendiğim biri olan Niran Ünsal'da Mayıs ayı içerisinde yeni albümünü çıkardı.


Ünsal  Dediğim Dedik'le uzun bir aradan sonra sevenlerine merhaba dedi.

Yeni albümünde 10 parça seslendiren Ünsal daha önceden Niran Ünsalı Niran Ünsal yapan şarkı Haktan şarkısını tekrardan seslendirmiş.

 Onun dışında Özcan Deniz'in söylediği benimde yıllardır dinlemekten bıkmadığım şarkı Nasip Değilmiş şarkısını da yorumlamış ve yine Özcan Deniz ile Düet yaptıkları Aklım Hep Sende şarkısını seslendirmiş ki o şarkıya da bayılırım.:)

Albümdeki Diğer Şarkılar da Şöyle

Aşk Emretti

Dediğim Dedik

Hayat Sürgün

Nasip Kısmet

Eyvallah

Vay Be

Kalp Tutulması

Tövbekar


Benim albümde en beğendiğim şarkı ise Eyvallah oldu. Dinlemenizi tavsiye ederim :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür eder iyi günler dilerim :)

Müzikle Kalın Hoşça Kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder