23 Ocak 2017 Pazartesi

Kanaviçe İşinden Havlu'm - El Emeklerim


Merhabalar kızlar :)

Bir havlu'mu daha bitirmenin sevinci içerisindeyim gelsin yeni havlular 😊 Genelde minik havlular yapıyorum daha kullanışlı daha sevimli olduğu için ama bu sefer büyük havluya işledim. Böyle kuşaklı modeller çok hoşuma gidiyordu bulunca da hemen uygulamak istedim.

Gerçi işlerken bu modeli internet de çok gördüm ve çok bilindik herkeste olan şeyleri pek sevmem gördükçe sıkılıyorum çünkü çok güzel bir modelde olsa ama ne yaparsın demek ki güzel bir şablonmuş ki herkes uygulamak istemiş. 😊

Genelde havlularımı işledikten sonra göz önünden kaldırıyorum bir süre geçtikten sonra baktığımda daha çok hoşuma gidiyor. Gözüme daha güzel gözüküyor.


Artık yeni havlular işlemeye geçeceğim güzel şablonlar arayışındayım. Hatta bu işlediğim havlulardan bir çekiliş yapmayı düşünüyorum. Blogumun da birinci yılı bitiyor. Buna istinaden böyle bir çekiliş güzel olur diye düşündüm.




Gelelim kullandığım malzemeler ve fiyatlarına

Büyük havlu'm 9,5 lira ben püsküllü havlular tercih ediyorum genelde.

İplerim de ben her türlü ipi kullanıyorum açıkçası genelde dominonun kanaviçe ipleri kullanılıyor ya da buket ipleri ama ben demet'in iplerini de kullanıyorum çizmelinin iplerini de ve çamaşır ipeği denen bir ip var oda çok güzel oluyor.

Çok fazla işleyince iplerim de çoğaldığı için genelde evdeki iplerimi kullanıyorum.  Ya da tuhafiyeye gittiğimde sevdiğim bir renk varsa marka önemsemeden alıyorum. Gördüğünüz gibi gayette güzel oluyor her ipten kanaviçe işlenebiliyor. Hatta  bir ara panç ipi ile işlemeyi düşünüyorum onunla da güzel olacağını düşünüyorum.

Tek dikkat etmeniz iplerin kalınlığı aynı havluda bir kalın bir ince ip kullanırsanız hoş durmaz oldu ki ince de kullanmanız gerekti bu renk ince ama renk olarak bu havluda hoş durur diye düşündünüz o zaman iki katlı yaparsınız ipinizi o şekilde daha güzel olacaktır.



İplerin markasına göre ve satıldığı yere göre fiyatları değişiyor. Örneğin ben çok küçük bir ilçede yaşadığım halde her tuhafiye de fiyatlar farklı oluyor. Demetin ve çizmelinin ipleri daha uygun ve daha bereketli genelde onlardan alıyorum ki diğer havlularımda da o renklerden kullanmam gerekebiliyor.

Umarım havlu'mu beğenmiş sinizdir. Okuduğunuz için teşekkürler.

Merak ettiğiniz sormak istediğiniz bir şey olursa mutlaka sorun şablonunu isterseniz de gönderebilirim.

SEVGİLER💖


4 yorum:

  1. Ne güzel olmuş emeğine sağlık :) ben de yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. emeğine sağlık canım ben de yeni yazıma beklerim

    YanıtlaSil