3 Ocak 2017 Salı

Bu Aralar Ne Dinliyorum



Merhabalar arkadaşlar  bu aralar ne dinliyorum yazımla karşınızdayım. Bu tarz yazıları yazmayı seviyorum. Müzik dinlemeyi seviyorum gerek yeni şarkılar gerek eski ama benim için eskimeyen şarkıları dinlemeyi seviyorum.

Öncelikle Ümit Besen ve Pamela düeti olan Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi şarkısı.


Eski şarkılar zaten şimdiki şarkılardan daha çok hoşuma gider özellikle de yeni versiyonları ve değişik tarzda biriyle yani Pamela ile yaptığı düet benim çok hoşuma gitti. Pamela'nın bu şarkıdaki yorumuna bayıldım doğrusu. Eminim duymuşsunuzdur çünkü baya ses getiren bir düet oldu ama dinlemediyseniz bir dinleyin derim.


Bu ara en çok duyduğum ve beğenerek dinlediğim bir diğer şarkı ise Tan ve Harun Kolçak -  Gitme Seviyorum düeti.


Gerçekten çok güzel ve Tan Taşçı'nın yorumu çok hoşuma gitti. Gerek sözleri gerek bestesi ile çok hoş bir karşı eski şarkılar bir başka işte.

Zara - Bir Gülü Sevdim. Ahmet Selçuk İlkan'ın son albümünde söylemiş olduğu şarkı eskiden Zerrin Özer söylemişti çok güzel yıllardır eskimeyen bir şarkı ayrıca Zara yorumuyla süper olmuş. Zara ne söylerse güzel söyler her tarzı kendi yorumuna yakıştırır. Dinlemeye doyamıyorum bu sıra



Berkay şarkılarını seviyorum bu şarkıda başka güzel dinlemediyseniz bir dinleyin derim. Geç keşfettim bir şarkı sanırım 2010 yılında çıkardığı albümünden bir şarkı.

 Berkay - Gitmeseydin



Ozan Doğulu - Ziynet Sali - Yağmur bu şarkı çıkalı baya oluyor bir çoğunuz duymuşsunuzdur ama ben ilk dinlediğimde pek sevememiştim dinledikçe sevdim diyebilirim. Bu aralar sık sık dinlediğim bir şarkı diyebilirim.


                                                               
  Demet Akalın - Efeler şarkısı Demet Akalın'ın son albümün de en sevdiğim şarkı diyebilirim. Gerçekten güzel bir albüm ve birbirinden güzel şarkılar var ancak bu şarkıya mutlaka klip gelmeli. Dinlemediyseniz dinleyin derim.

                                 

 Ceylan - Adaletsiz Seçim bu şarkı yıllardır dinlemekten bıkmadığım bir şarkıdır Ceylan da çok güzel söylemiş bu şarkıyı.

    



Ozan Pehlivan -  Hadi Eyvallah

Kendisi  O Ses Türkiye ile adını duyurmuş yeni bir isim bu şarkıyı ben çok sevdim. Ses ve yorumda gayet başarılı ayrıca söz ve bestesi de kendisine aitmiş bundan sonra sıkça duyarız gibi geliyor bana.


                                                                                         
Evet benim son zamanlarda dinlediğim şarkılar böyle siz neler dinliyorsunuz ?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Müzikle kalın ♪♫♬

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder