13 Haziran 2016 Pazartesi

90'LI Yılların Unutulmaz Dizileri



Merhaba canlar :)

90'lı yılları sizde benim gibi sever misiniz bilmem ama 1990 doğumlu biri olarak çocukluğumun geçtiği yılları unutmam mümkün değil.

Bir insanın en güzel yılları şüphesiz çocukluk yıllarıdır. Benim çocukluğumda 90lı yıllara denk geldiği içindir ki o yılları unutamam :)

Her şeyi toz pembe  gördüğüm yıllardı güzel zamanlardı.

Daha önce 90lı yılların en sevdiğim unutamadığım şarkılarını paylaşmıştım sizlerle bu günde dizilerini paylaşmak istiyorum :)

Şöyle bir geçmişe yolculuğa çıkacağız hep beraber bakalım sizlerde bu dizileri hatırlayacak mısınız?

İlk olarak

"BİZİMKİLER" dizisiyle başlamak isterim. Sımsıcak ve samimi bir diziydi. Ayrıca seviyeli ailecek rahatlıkla izlenebilen. Şimdi tekrarını verseler keyifle izlerim :)


 Bir apartmanda apartman sakinlerinin hayatları ve birbirleriyle ilişkileriyle ilgiliydi.



"Mahallenin Muhtarları"

 Bu dizide  yıllarca sürmüştü.


Küçük bir mahallede geçen dostluklar arkadaşlıklar aşklarla dolu sıcacık bir diziydi.


"Çılgın Bediş"


 Benim çocukluğumun en bi sevdiğim dizisi :) Tekrarlarını kaç kere izlemişimdir kim bilir. Hayal kurmayı, atarı gideri Demet Akalından önce Bedişten öğrendik :)


Liseli Bediş'in Oktay 'a olan aşkı uğrunda yaptıkları ve tabiki  Bediş'in çapkın dedesini de unutmamak lazım :)

"Kaygısızlar"


Unutulmaz ve çok komik bir diziydi :) Bir sürü çocuğu ve eşleriyle arkadaşının evini işgal eden adamın arkadaşı,eşleri,çocuklarıyla yaşadığı dram gibi ama komik şekilde işlenmiş harika bir diziydi :)

"SIKIDA"


İzlediğim en komik dizilerden biriydi. Aklı biraz eksik saf bir kızın annesinden yediği azarlar yediği terlikler aklımdadır hala :)


Ayrıca oyunculuklar seviyeli espriler ve dizinin müziği :) Şahane bir işti




"Eyvah Babam"    
                                                                                     

Kızına aşırı düşkün bir babanın kızıyla yaşadığı olayların işlendiği bir diziydi. Kız olmanın ne kadar zor olduğunu anlamaya o yaşlarda başladık :)     


 Ayrıca bu dizide yıldızı parlamış olan Arda Kuralı da unutmamak lazım. Çok iyi işler başardı çok güzel dizilerde rol aldı sonrasında bir takım hastalıklarla psikolojik sorunlarla boğuşmak zorunda kaldı.  Bu vesile ile geçmiş olsun kendisine

                                                                        
"Ruhsar"



İlk okul yıllarımda ne çok izlerdim bu diziyi çok komik bir diziydi oldukça saçma olduğu halde biz o zaman ki çocukların çok ilgisini çektiği doğrudur.

"Aynalı Tahir"



Alişan'nın delikanlılığın kitabını yazdığı yıllardı.
YİNE çok izlediğim dizilerden biriydi.
Belkide o zamanlar Alişan hayranı bile olabilirim :)

Dizinin şarkısı bile hala aklımda 

Kralı gelse alamazlar seni kralı gelse sevdiğim
Aynalı Tahir derler bana 
Her şeyimsin sen benim :):)


"FIRTINALAR"



Hayranı olduğum kadın Ebru Gündeş'in dizisinden bahsetmesem olmazdı.

O yıllar bütün şarkıcılar illa bir dizide başrol oynardı.

Bende bir Ebru Gündeş hayranı olarak şarkıları olduğu kadar dizilerini
de kaçırmadan izlerdim. Kerem Alışıkla başrol paylaşmıştı o zamandır güzel bir diziydi ya :)



"ÇARLİ"



Türk televizyonlarında bir ilkti başrolde bir insan değil maymun oynuyordu.

EY Türkiye sen neleri gördün :)

Güzel bir işti ama çok gülerdim çarliye :)

Bu arada İlker Aksum abimizi bu dizide tanımıştık ve süper komik bir oyunculuğu vardı.
Bu dizide çok tiksinç bir insanı canlandırıyordu. :)

"Çiçek Taksi"



Yine uzun yıllar sürmüş ve uzun yıllarda tekrarları verilmiş. Favori dizilerimden biri.

Taksici abilerimizin yaşadığı zorluk ve sıkıntıları esprili bir dille anlatan güzel bir diziydi.

Sonrasında Akasya Durağı falan yaptılar taklit içerikli  ama çiçek taksi başka bir diziydi.

Ayrıca oyuncu kadrosu çok iyiydi. Her biri zaten sonradan başka dizilerde başrol de oynadılar.

"DELİ YÜREK"


90lı yılların sonlarıydı. En kaliteli i dizilerden biri deli yürek başladı.

VEE bir efsane oldu.

Kenan İmirzalıoğlu diye bir yakışıklı jönümüz oldu.

Tabi ben o zamanlar bu diziyi sevmezdim 

neden derseniz daha yaşım küçüktü ve bana ağır geliyordu. :)

"İkinci Bahar"

Şener Şen ve Türkan Şoray


Müthiş bir senaryo

Mükemmel bir oyuncu kadrosu

Eee tabi başarı kaçınılmaz.

1999 yılı 

Türk televizyonlarının unutulmayacak bir dizisi 

Parmakla sayılacak dizilerden 

sımsıcak,samimi,seviyeli,harika bir diziydi daha ne diyeyim.

Elbetteki bir çok dizi vardır ama benim unutulmazlarım bunlardı.

Eskiye dönmek güzel gelir insana şöyle bir bakarsın geçmişe ve vay be dersin neler yaşamışım neler görmüşüm.

Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.

Ben yazarken keyif aldım.

Okuduğunuz için çok Teşekkürler

Hoşça kalın :)






4 yorum:

  1. eheh ay hepsini biliyorummm çocukluğuma döndüm resmen şu andaa ☺️😅 sıdıka felan ne güzellerdi 😍😅

    YanıtlaSil
  2. Ya o zaman ki diziler daha güzeldi ya da biz cocuktuk diye bize daha güzel geliyordu bilmem ama yaslandik be😂😂

    YanıtlaSil
  3. 90 doğumlu ve 90 lar aşığı biri olarak ah o diziler diyorum daha da bir şey demiyorum =)

    YanıtlaSil